-
1. Data: 2004-12-02 08:19:35
Temat: Account Manager / Product Manager/ kierownik działu branża IT albo telekomunikacyjna
Od: Lisiczka <c...@g...pl>
Szukam pracy w stabilnej firmie, gdzie mógłbym rozwijać moje
umiejętności a także w pełni wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie.
Pracodwaca który zaufa mojemu doświadczeniu nie będzie żałował wyboru.
W przypadku zainteresowania proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Mariusz Aksamit
a...@g...pl
0-502-336-806
Wykształcenie
2001
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- studia zaoczne
- kierunek: Stosunki Międzynarodowe - Ekonomia
1994 -1998
Liceum Ekonomiczne im. Mikołaja Kopernika nr.1 w Warszawie
- matura
- dyplom Technik Ekonomista spec. Finanse i Bankowość
Znajomość języków
Angielski zaawansowany (w mowie i piśmie)
Informacje dodatkowe
obsługa komputera, pakiet MS Office (Word, Excel) w stopniu
zaawansowanym, Photoshop w stopniu podstawowym, Acrobat Reader, bardzo
dobra znajomość budowy komputera i rynku software/hardware, ukończony
kurs "Techniki sprzedaży", doświadczenie w bezpośrednim kierowaniu
zespołem ludzi
Doświadczenie zawodowe
01-2004
Mega AVANS,
Kierownik działu Nowe Media i Telekom
08.2002 - 09.2003
Carrefour Polska, Biuro Zarządu
Kupiec Foto, telefonia GSM
02.2001 - 05.2002 r.
EMPiK Technologies
Kierownik sklepu
09.1998 - 02.2001 r.
Specjalista ds.marketingu multimediów
Menedżer multimediów
Specjalista ds.multimediów
sprzedawca
Dokonania zawodowe
01-2004
Kierownik Działu Nowe Media i Telekom.
- negocjowanie kontraktów na zatowarowanie sklepu
- przygotowanie planu działania stoiska oraz strategi rozwoju działu
- wypracowanie rotacji na poziomie 40 dni
08.2002 - 09.2003 r
Kupiec Foto, Telefonie GSM w biurze zarządu Carrefour Polska
- byłem odpowiedzialny za asortyment oraz wdrażanie nowych produktów
działów Foto, telefonie GSM dla sieci Carrefour w Polsce,
- samodzielnie negocjowałem umowy roczne na 2003r.
z ponad 30 firmami (m.in. KODAK, Agfa, Fuji, Centertel, Kolporter) -
poprawa w stosunku do warunków na 2002r. była najwyższa w dziale
RTV/AGD/FOTO/Micro
- układałem plan marketingowy (promocje lokalne, promocje centralne,
promocje gazetkowe) dla działu Foto - będąc w całości odpowiedzialny za
działania marketingowe własnego działu.
- organizowałem szkolenia branżowe dla sprzedawców oraz kierowników hal
Carrefour w zakresie technik sprzedaży oraz znajomości produktu.
- współpracowałem z dostawcami międzynarodowymi w zakresie współpracy i
realizacji umów międzynarodowych na terenie Polski w zakresie działów
Foto/Telefonia GSM
09.1998 - 05.2002 r.
- kierownik sklepu EMPIK Technologies "Junior" w Warszawie.
zarządzanie samodzielnym sklepem komputerowym w zakresie zatowarowania,
zarządzania personelem oraz terminarzem organizowanych promocji.
Zarządzałem bezpośrednio 10 osobami.
Zainteresowania
komputery, Internet, muzyka, kino, samochody, telefonia GSM,