PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwentka-staż-informatyka:)

  • 1. Data: 2003-07-02 16:40:42
    Temat: Absolwentka-staż-informatyka:)
    Od: a...@p...onet.pl

    Podejmę pracę jako stażysta lub absolwent. Jestem tegoroczną absolwentką
    Politechniki Wrocławskiej. Ukończyłam studia w trybie dziennym na kierunku
    Informatyka. Posługuję się takimi programami jak HTML, Java, JavaScript, PHP,
    CSS,C++.

    Proszę o jakąś pracę we Wrocławiu.

    Pozdrawiam

    Poszukująca pracy!!!!

  • 2. Data: 2003-07-02 17:28:43
    Temat: Re: Absolwentka-staż-informatyka:)
    Od: "Adam Rymszewicz" <a...@a...net.pl>

> [...]
    > Informatyka. Posługuję się takimi programami jak HTML, Java, JavaScript,

    :)))))))

    powodzenia!
    Adach

  • 3. Data: 2003-07-02 21:27:34
    Od: "Jaytee" <j...@j...net>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Informatyka. Posługuję się takimi programami jak HTML, Java, JavaScript,

    Pracy Ci nie dam, tym bardziej we Wroclawiu, ale przejzyj notatki ze
    studiow, moze gdzies
    sobie zapisalas roznice miedzy programem a jezykiem programowania - to Ci
    sie naprawde
    moze przydac np. na ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej :-))))
    A tak na marginesie, to wymienilas te "programy" w kolejnosci odpowiadajacej
    stopniu
    ich znajomosci? Tak sie tylko pytam, bo chcialbym wiedziec z jaka wiedza i
    umiejetnosciami
    studenci studiow dziennych koncza nauke na takiej Politechnice Wroclawskiej.

    Pozdrawiam!

    Jaytee

    ---
    "Nie jestem juz zerem, jestem wyksztalconym HTML-koderem..." ;-)