PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwentka filologii polskiej

  • 1. Data: 2002-10-18 15:25:00
    Temat: Absolwentka filologii polskiej
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Absolwentka filologii polskiej, angielski, biegła znajomość obsługi
    komputera i urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B, rok doświadczenia w
    pracy w biurze (wydawnictwo multimedialne), rok prowadzenia własnej
    działalności gospodarczej, podejmie pracę w okolicach Gliwic, Zabrza lub
    Rybnika
    i...@p...onet.pl, 0604 834 255

  • 2. Data: 2002-10-27 23:51:58
    Temat: Re: Absolwentka filologii polskiej
    Od: "Mirosław Daniel" <m...@k...net.pl>

    Dzień Dobry !

    Zainteresowała mnie Pani ogłoszeie. Proszę o CV lub bliższe informacje.

    Z poważaniem

    --
    Mirosław Daniel
    e-mail: m...@k...zabrze.net.pl