PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwentka Politechniki Łódzkiej

  • 1. Data: 2003-10-24 10:29:18
    Temat: Absolwentka Politechniki Łódzkiej
    Od: "Ewelina" <e...@i...pl>

    Jestem absolwentką Politechniki Łódzkiej Wydziału Oraganizacji i
    Zarządzania. Ukończyłam studia o specjalizacji zarządzanie kadrami -
    szkolenia i wynagrodzenia pracowników- z wynikiem bardzo dobrym.

    Podejmę pracę jako sekretarka, asystentka bądź inną pracę biurową na terenie
    woj. łódzkiego i w Warszawie.

    Moje umiejętności:
    - znajomość jęz. niemieckiego (ukończyłam kurs na poziomie
    średniozaawansowanym);
    - znajomość jęz. rosyjskiego (podstawy);
    - znajomość podstaw prawa pracy;
    - obsługa komputera (pakiet Microsoft Office);
    - obsługa urządzeń biurowych (ukończyłam kurs "Obsługa nowoczesnego biura";
    - obsługa programu Płatnik 5.01.001;

    Podczas trwania studiów odbyłam 3 m-czne praktyki w PKO BP SA, pracowałam
    jako hostessa w firmie HENKEL.

    Posiadam prawo jazdy kat. B.

    Kontakt:
    email: e...@i...pl