PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwentka, 2 kierunki

  • 1. Data: 2002-07-03 08:34:50
    Temat: Absolwentka, 2 kierunki
    Od: "Kasia Królikowska" <k...@i...pl>

    Jestem studentką piątego roku w Szkole Głównej Handlowej, kierunku
    Zarządzanie i Marketing (specjalizacja: analiza sektorowa). W ubiegłym roku
    uzyskałam tytuł magistra na kierunku Finanse i Bankowość - studia dzienne
    (specjalizacja: finanse przedsiębiorstw) również na SGH. Moją pasją zawodową
    jest tematyka analizy finansowej, pozyskiwania źródeł finansowania przez
    przedsiębiorstwa oraz analiza sektorowa. Jestem bardzo zainteresowana
    podjęciem pracy zwiazanej z moimi zainteresowaniami zawodowymi.

    Posiadam bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w trakcie studiów. Znam
    biegle język angielski (praktyka tłumacza, certyfikaty FCE i CAE) oraz
    dobrze j. niemiecki. Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MSOffice.

    Prosze o kontakt na adres e-mail: k...@i...pl