PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent (prawie) Politechnika Warszawska

  • 1. Data: 2002-11-25 23:46:46
    Temat: Absolwent (prawie) Politechnika Warszawska
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    Jestem studentem piątego roku Politechniki Warszawskiej. Uzyskałem już
    absolutorium; w najbliższym czasie będę bronił pracę magisterską (temat:
    "Nowoczesne metodologie prowadzenia projektów informatycznych ze szczególnym
    uwzględnieniem XP (eXtreme-Programing)").
    Pracowałem już na stanowiskach wymagających dokładnego poznania obsługi
    komputera (pakiety biurowe, systemy operacyjne oraz zaawansowane
    oprogramowanie) - jest to także jeden z kierunków mojego wykształcenia.
    Podczas pracy na Politechnice Warszawskiej miałem okazje wykazania się
    umiejętnościami projektowania, programowania oraz zarządzania dużymi
    projektami informatycznymi. Moimi zadaniami były zaprojektowanie szaty
    graficznej, napisanie jądra programu w języku ASP i HTML oraz napisanie
    odpowiedniej bazy danych w oparciu o IBM DB2. Obecnie jestem
    przedstawicielem handlowym firmy DAS z Poznania, gdzie zajmuje się kontrolą
    sprzedaży produktów oraz jestem odpowiedzialny za wysyłane zamówienia.
    Moje CV dostępne na stronie http://strony.wp.pl/wp/skostrze
    --
    SLaw
    GG 2388535