PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent budownictwa szuka pracy w kraju lub za granicą

  • 1. Data: 2004-04-27 20:30:16
    Temat: Absolwent budownictwa szuka pracy w kraju lub za granicą
    Od: "Brysso" <m...@o...pl>

    Jestem absolwentem Akademii Rolniczej we Wrocławiu na kierunku Budownictwo.

    Szukam pracy w zawodzie najlepiej na terenie Dolnego Śląska lecz jestem
    również nastawiony na wyjad.

    Za moją osobą przemawia zarówno moje wykształcenie, bezpośrednio związane z
    budownictwem oraz doświadczenie, jakie zdobyłem odbywając praktyki budowlane
    a także liczne prace dorywcze, m.in. wykończeniowe przy budowie Hotelu
    Mercure we Wrocławiu czy też jako inżynier budowy w Trzebnicy gdzie
    odpowiedzialny byłem m.in. za sporządzanie kosztorysów oraz organizację
    zaopatrzenia.

    Jestem osobą komunikatywną. Umiem i lubię pracować z ludźmi. Moim atutem
    jest łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi i umiejętność współpracy.
    Cechuje mnie konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność w podchodzeniu do
    wykonywanej pracy. Moją zaletą jest także zdolność szybkiego uczenia się.
    Nie mam żadnych problemów w opanowywaniu nowych programów komputerowych, co
    w obecnej rzeczywistości jest bardzo ważne. Myślę, że przydatną cechą będzie
    również umiejętność sporządzania kosztorysów (Norma) oraz obsługi programów
    kreślarskich z rodziny CAD.

    Posiadam również umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzi mierniczych
    (jestem studentem 3-go roku geodezji zaocznej).

    Kwalifikacje:

    ZNAJOMOŚĆ JEZYKÓW OBCYCH:

    Angielski:
    Biegle w mowie i piśmie

    Niemiecki:
    W stopniu dobrym

    Francuski:
    Rozpoczęta nauka

    INFORMACJE DODATKOWE:

    Czynne prawo jazdy kategorii B od 1998r. + własny samochód

    Obsługa komputera:

    - bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz DOS

    - bardzo dobra znajomość AutoCad (2D i 3D)

    - bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice wraz z Visual Basic

    - bardzo dobra znajomość programu do kosztorysowania Norma

    - bardzo dobra znajomość programów wspomagających projektowanie: RM-WIN,
    ROBOT MILLENNIUM

    Bardzo proszę o kontakt na adres mailowy: m...@t...pl lub telefoniczny
    504-789-921

    Michał Bryś