PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent Prawa UW,poszukuje pracy

  • 1. Data: 2005-04-21 16:12:18
    Temat: Absolwent Prawa UW,poszukuje pracy
    Od: "Adam Chodkowski" <a...@o...pl>

    Witam,
    Nazywam się Adam Chodkowski

    Poszukuję pracy. Podczas studiów nauczyłem się szybkiego przyswajania
    wiedzy,
    interpretacji tekstów prawnych i logicznego formułowania myśli.
    Teraz zdobytą wiedzę teoretyczną chciałbym wykorzystywać w praktyce. Szybko
    się uczę i chciałbym wciąż rozwijać swoje umiejętności zdobywając nowe
    doświadczenia.
    Obsługuję komputerowe aplikacje biurowe. Jestem sumienny i konsekwentny w
    działaniu.
    Lubię i potrafię pracować w zespole. Jestem uczciwy i praworządny.

    Poniżej przedstawiam swoje CV.

    W razie zainteresowania moją ofertą proszę o kontakt: a...@o...pl;
    +48 661 556 886;

    WYKSZTAŁCENIE

    1998 - 2004 Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji,
    praca magisterska napisana w Instytucie Prawa
    Cywilnego
    w Katedrze Prawa Handlowego pt.: "Zarząd w spółce
    partnerskiej - pozycja i charakter prawny",studia
    ukończone z wynikiem dobrym

    1994 - 1998 XLVII L.O. im. Stanisława Wyspiańskiego w Warszawie,
    profil biologiczno-chemiczny z rozszerzonym kursem
    języka angielskiego, dyplom z wyróżnieniem

    DODATKOWE KURSY

    1998 - 1999 kurs angielskiego w TFLS

    1999 słuchacz Instytutu Stosunków Międzynarodowych
    przy Kancelarii Prezydenta RP

    od 2000 członek Aquatic Gardeners Association

    2002 seminarium na temat systemów CRM
    seminarium poświęcone programom lojalnościowym

    od 2003 działalność w Klubie Miłośników Volvo

    2003 uczestnictwo w programie Grasz o Straż

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

    1998 "Officer", firma zajmująca się dystrybucją
    i projektowaniem mebli biurowych.
    Prace remontowe i aranżacja wnętrz.

    1999 "CERP Poland sp z. o. o.", firma farmaceutyczna.
    Organizacja hurtowej dystrybucji leków, kontakty
    z hurtowniami i aptekami, sporządzanie i
    wysyłanie zamówień, wystawianie faktur.

    2003 praktyka studencka w Dziale Personalnym hotelu
    "InterContinental Warszawa".

    od 2003 obecnie pracuje w "InterContinental Warszawa", Dział Sprzedaży i
    Marketingu.
    Jestem odpowiedzialny za dostarczanie i przetwarzanie
    informacji o konferencjach, szkoleniach i wydarzeniach mających miejsce w
    Warszawie.

    od 2005 kancelaria prawna "Chmaj & Komisarczuk", staż

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW

    Język angielski bardzo dobry
    Język rosyjski komunikatywny

    Posiadam prawo jazdy kategorii B.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 20.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr
    133, poz. 883)"