PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent PW SIMR

  • 1. Data: 2002-08-19 04:35:45
    Temat: Absolwent PW SIMR
    Od: "Robert Czerwinski" <r...@w...pl>

    Jestem w trakcie pisania dyplomu i czas jaki posiadam pozwala mi na podjęcie
    stałej pracy. W przeglądanych ofertach znajduje jedynie niepewne stanowiska
    handlowców (rozumiem, że w czasach recesji wszyscy chcą poprawić sprzedaż).
    Może potrzebuje ktoś do pracy inżyniera, nawet na stanowisko handlowca.
    Właśnie mam zamiar ukończyc wydział samochodowy SIMR. Znam komputery, a
    angielski w stopniu komunikatywnym. Rozpocząłem naukę rosyjskiego. Dzięki za
    odpowedż.
    r...@w...pl