PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent Fizyki Technicznej [Śląskie]

  • 1. Data: 2005-08-04 10:24:24
    Temat: Absolwent Fizyki Technicznej [Śląskie]
    Od: Michał <k...@v...pl>

    Witam,
    poszukuję pracy niekoniecznie w zawodzie. Nie mam wygórowanych wymagań
    co do pracy. Jestem zainteresowany tylko stałym zatrudnieniem, także na
    pół etatu. Także praca fizyczna. Najlepiej w okolicach Katowic, Rybnika.

    Kilka słów o mnie:

    Wiek: 27 lat.

    Znajomość technik pomiarowych. Umiejętność pracy w laboratorium.

    Znajomość komputerów:
    - Grafika i dtp - pewne doświadczenie.
    - Programowanie (delphi,C++, SQL, HTML, CSS) - podstawowa wiedza.

    Angielski:
    - dobra znajomość zwłaszcza w piśmie. Pewne doświadczenie w tłumaczeniu.

    Więcej szczegółów przez e-mail.

    Pozdrawiam
    Michał