PracaGrupypl.praca.szukana-> Absolwent Akademii Eonomicznej / WROCŁAW

  • 1. Data: 2002-10-04 21:18:43
    Temat: -> Absolwent Akademii Eonomicznej / WROCŁAW
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Szukam pracy biurowej na stanowiskach związanych z handlem zagranicznym /
    marketingiem / reklamą itp. oraz informatyką (właśnie rozpoczynam studia
    podyplomowe z Aplikacji Komputerowych na Politechnice Wrocławskiej)

    Niestety z góry odpadają wszelkie przedstawicielstwa :( (z powodów
    zdrowotnych)

    Jestem absolwentem Akademii Ekonomicznej
    Znajomość języka angielskiego - bardzo dobra
    i niemieckiego oraz rosyjskiego - podstawowa
    Mam 3 grupę inwalidzką

    Zdobyłem doświadczenie w czasie studiów w organizacji studenckiej, a
    aktualnie mam otwartą działalność gospodarczą.

    Zainteresowanych zachęcam do wysłania oferty pracy / praktyki pod adres
    m...@p...fm

    Pozdrawiam
    Mirosław Choromański