PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwenka ochrony śrrodowiska

  • 1. Data: 2003-10-24 10:35:57
    Temat: Absolwenka ochrony śrrodowiska
    Od: "Monika" <m...@i...pl>

    Jestem absolwentką ochrony środowiska Szkoły Głównrj Gospodarstwa Wiejskiego
    w Warszawie.

    Umiejętności:
    -Posiadam prawo jazdy kat.B
    -kurs obsługa nowoczesnego biura
    -minimum sanitarne

    Mocne strony:
    -łatwość nawiazywania kontaktów
    -zdolnośc postrzegania, cierpliwość i wyrozumiałość
    -umiejętność pracy w zespole
    -jestem solidna w wykonywaniu poleceń
    -wyjątkowe predyspozycje do słuchania i komunikacji
    -jestem osobą otwartą, bez nałogów, tolerancyjną
    -potrafie realizować swoje cele, rozwijać zainteresowania i zdobywać wiedzę
    Posiadam opinię wystawioną o mojej osobie przez Dziekana SGGW
    kontakt m...@i...pl
    tel.605-950-312