PracaGrupypl.praca.szukana › ASYSTENTKA-TłUMACZ/WARSZAWA!!!

  • 1. Data: 2006-11-03 09:42:07
    Temat: ASYSTENTKA-TłUMACZ/WARSZAWA!!!
    Od: "E B" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Poszukuję pracy na stanowisku asystencko sekretarskim w Warszawie. Jestem
    osobą młodą,uśmiechniętą, mam doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu,
    recepcji i obsłudze asystenckiej. Obecnie pracuję jako tłumacz freelancer. Nie
    zaspokaja to jednak mojej potrzeby kontaktu z ludźmi i, ze względu na
    nieuczciwość zleceniodawców, nie daje wystarczającej stabilności finansowej.

    Jestem gotowa do podjęcia pracy od zaraz. Najchętniej w okolicach Centrum.
    Mieszkam na Żolibożu.

    Zainteresowanym osobom z chęcią prześle CV, a jeszcze chętniej porozmawiam
    osobiście.:)
    Mój adres e-mail to: e...@g...com

    pozdrawiam
    Ewa