PracaGrupypl.praca.szukana*ASYSTENTKA / SEKRETARKA*WARSZAWA*

  • 1. Data: 2003-09-15 14:11:32
    Temat: *ASYSTENTKA / SEKRETARKA*WARSZAWA*
    Od: "marta" <m...@t...pl>

    Tegoroczna absolwentka psychologii spolecznej (24 l.) podejmie prace
    stala lub na umowe zlecenie.

    WYKSZTALCENIE
    o wyzsze magisterskie
    temat pracy magisterskiej: "Zrodla stresu a satysfakcja i zadowolenie
    z pracy zawodowej"

    DOSWIADCZENIE
    o roczna praca w miedzynarodowym banku (stanowisko: recepcjonistka)
    o staz w firmie doradztwa personalnego (stanowisko: researcher)
    o roczna praca w duzej firmie internetowej (stanowisko: asystent)

    UMIEJETNOSCI
    o Bdb znajomosc obslugi komputera w zakresie:
    MS Office (Word, Excel, Power Point), programy graficzne (Photoshop 6.0
    Corel Draw/Photopaint 10), SPSS + Internet
    o obsluga urzadzen biurowych (centralka, fax, ksero)
    o dobra znajomosc j angielski
    o Prawo jazdy kat. B

    Cechuje mnie otwartosc, poczucie humoru, cenie profesjonalizm i mila
    atmosfere w pracy.
    Ze swojej strony moge zapewnic zaangazowanie w
    powierzone zadania, pracowitosc i uczciwosc. Jestem takze gotowa wziac
    udzial we wszelkich szkoleniach doskonalacych kwalifikacje.
    Zainteresowanym przesle CV.

    serdecznie pozdrawiam,
    marta