eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaASYSTENT DS. OBSLUGI KLIENTA / pelny etat / Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-06-07 17:26:21
    Temat: ASYSTENT DS. OBSLUGI KLIENTA / pelny etat / Warszawa
    Od: "Katarzyna Wyspianska" <k...@l...pl>

    "Lacrosse Language Consultancy Sp. z o.o." Spółka Komandytowa specjalizuje się w
    tłumaczeniach z zakresu prawa, finansów i bankowości. Poszukujemy
    odpowiedzialnej osoby na stanowisko:

    ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

    Wymagania:

    - minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
    - bardzo dobra znajomość MS Office
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    - komunikatywna znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
    - otwartość na potrzeby klienta
    - umiejętność pielęgnowania relacji z klientami
    - bardzo dobra organizacja i skrupulatność
    - własna inicjatywa
    - odporność na stres

    Obowiązki:

    - bieżąca obsługa zamówień na usługi tłumaczeniowe: kontakty z klientami,
    koordynacja pracy tłumaczy i korektorów
    - organizacja i kontrola projektów tłumaczeniowych
    - nawiązywanie kontaktu i współpraca z tłumaczami

    Oferujemy:

    - stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w anglojęzycznym środowisku
    - możliwość rozszerzania kompetencji
    - wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i kwalifikacji

    Uprzejmie prosimy o przesyłanie życiorysu ze zdjęciem oraz zwięzłego listu
    motywacyjnego na adres:

    k...@l...pl

    do dnia 09.06.2006.

    Prosimy o dopisanie klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
    z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)

    Dziękujemy.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1