-
1. Data: 2006-06-07 17:26:21
Temat: ASYSTENT DS. OBSLUGI KLIENTA / pelny etat / Warszawa
Od: "Katarzyna Wyspianska" <k...@l...pl>
"Lacrosse Language Consultancy Sp. z o.o." Spółka Komandytowa specjalizuje się w
tłumaczeniach z zakresu prawa, finansów i bankowości. Poszukujemy
odpowiedzialnej osoby na stanowisko:
ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- bardzo dobra znajomość MS Office
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- otwartość na potrzeby klienta
- umiejętność pielęgnowania relacji z klientami
- bardzo dobra organizacja i skrupulatność
- własna inicjatywa
- odporność na stres
Obowiązki:
- bieżąca obsługa zamówień na usługi tłumaczeniowe: kontakty z klientami,
koordynacja pracy tłumaczy i korektorów
- organizacja i kontrola projektów tłumaczeniowych
- nawiązywanie kontaktu i współpraca z tłumaczami
Oferujemy:
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w anglojęzycznym środowisku
- możliwość rozszerzania kompetencji
- wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i kwalifikacji
Uprzejmie prosimy o przesyłanie życiorysu ze zdjęciem oraz zwięzłego listu
motywacyjnego na adres:
k...@l...pl
do dnia 09.06.2006.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)
Dziękujemy.