PracaGrupypl.praca.szukanaASP + MS SQL/AccessASP + MS SQL/Access
    From: "johny_mne" <johny_mne@[WYTNIJ]op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ASP + MS SQL/Access
    Date: Mon, 18 Apr 2005 12:06:15 +0200

    Witam !!!

    Poszukuje pracy stałej lub w niepełnym wymiarze etatu na terenie:
    Katowice lub okolice Katowic

    Pozostała czesc kraju tylko zlecenia

    Umiejętności:
    Dobra znajomość ASP + MSSQL lub ASP + MSACCESS
    Administracja sewerem IIS > 4.0
    Przecietna znajoimość PHP + MySQL
    Grafika nie jest moja najmocniejszą stroną

    Tworzenie interaktywnych serwisów www (internet/intranet)
    opartych o w/w technologie

    Wykształcenie wyższe magisterskie
    kierunek - informatyka ekonomiczna
    bardzo dobra znajomość rynku ubezpieczeń majątkowych w Polsce

    Aktualnie pracuje nad Serwisem dla Agencji Ubezpieczeniowej.
    który jestem gotowy wstrzymać (nie obowiązuja mnie ramy czasowe)
    w razie otrzymania ciekawej propozycji.
    więcej o projekcie mozna znaleźć pod adresem
    http://ubezpieczenia.homeip.net/SERWIS/serwis.asp

    Kontakt telefoniczny 0-600-832-765
    Kontakt elektroniczny johny_mne@[WYTNIJ]op.pl
    Dla osób zainteresowanych mogę wysłać CV
    lub specyfikacje aktualnie wdrażanego projektu