PracaGrupypl.praca.oferowanaAREA MANAGER - woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie

  • 1. Data: 2005-01-21 21:36:41
    Temat: AREA MANAGER - woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie
    Od: "Dajar Sp.z o.o." <p...@d...pl>

    Główne obowiązki:
    - współpraca z największymi sieciami hipermarketów w Polsce
    - zarządzanie kilkuosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
    - zarządzanie finansami regionu
    - raportowanie do Koordynatora Sprzedaży Regionalnej

    Oczekiwania:
    - minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
    - doświadczenie w zarządzaniu zespołem Przedstawicieli Handlowych
    - wysokie zdolności interpersonalne
    - doskonała organizacja pracy
    - umiejętność budowania dobrych relacji z klientami (rynek
    hipermarketów)
    - samodzielność i odpowiedzialność
    - posiadanie lub gotowość założenia własnej działalności
    gospodarczej;
    - prawo jazdy
    - miejsce zamieszkania Bydgoszcz, Gdańsk lub Gdynia
    - znajomość branży będzie dodatkowym atutem

    Kandydatom oferujemy:
    - ciekawą i pełną wyzwań pracę
    - pracę na umowę świaczczenia usług
    - możliwość rozwoju
    - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
    - samochód służbowy, telefon komórkowy
    - prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV+zdjęcie i listu
    motywacyjnego do dnia 31.01.2005 na adres:
    p...@d...pl

    Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z
    wybranymi kandydatami.