eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaANALITYK DS. JAKOŚCI (Warszawa)ANALITYK DS. JAKOŚCI (Warszawa)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.man.po
    znan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!moderators!not-for-ma
    il
    From: "Bigram media" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: ANALITYK DS. JAKOŚCI (Warszawa)
    Followup-To: poster
    Date: Thu, 17 Apr 2003 14:50:13 +0200 (CEST)
    Organization: Bigram - Personnel Consulting
    Lines: 48
    Approved: r...@p...com.pl
    Message-ID: <b7ll2e$296q$2@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: o...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Return-Path: <m...@s...atcom.net.pl>
    Delivered-To: r...@p...com.pl
    X-Path: not-for-mail
    X-Newsgroups: pl.praca.oferowana
    X-Post-Date: Thu, 17 Apr 2003 09:18:28 +0200
    X-NNTP-Posting-Host: darkstar.bigram.com.pl
    X-NNTP-Posting-Date: 17 Apr 2003 07:28:14 GMT
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: xabADV 1.0 by m...@a...pl
    X-Library: Indy 9.00.10
    X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
    X-Virus-Scanned: AMaViS with mks_vir
    X-Status:
    X-UID: 28
    X-Moderator: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    X-ModerTool: Zy-moder, perl script v0.31+2 1999.01.01 +2001.06.21 [RQ] +2003.01.23
    [RQ]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:34038
    [ ukryj nagłówki ]

    \HEAD
    Telekomunikacja Polska Dyrekcja Spółki

    poszukuje kandydatów do pracy w Warszawie
    na stanowisko:
    \ENDHEAD

    ANALITYK DS. JAKOŚCI
    nr ref.: AO/AJ/1404

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie
    analiz jakości usług, obsługi oraz poziomu zadowolenia klientów indywidualnych.
    Do zadań tej osoby należeć będzie również tworzenie standardów jakości
    świadczonych usług i obsługi, inicjowanie działań na rzecz ich poprawy oraz udział
    w tworzeniu systemu monitorowania jakości i w pracach związanych z
    wprowadzeniem norm ISO, także w zakresie Call Center.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    doświadczenie w zakresie monitorowania jakości usług i działań związanych z
    poprawą jakości - doświadczenie w pracy w komórkach ds. jakości
    znajomość problematyki pracy komórek obsługi klienta, w tym Call Center
    wykształcenie wyższe (preferowane: w zakresie zarządzania jakością,
    marketing, telekomunikacja)
    min. średnia znajomość języka angielskiego
    umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
    umiejętność dobrej organizacji pracy

    \TAIL
    Wszystkich zainteresowanych kandydatów spełniających przedstawione
    wymagania, zapraszamy do przesłania życiorysu, listu motywacyjnego,
    oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez TP danych osobowych w
    zakresie doboru zawodowego (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie
    danych osobowych), na adres naszego agenta medialnego:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax: (+48 22) 848-70-30, e-mail odpowiednio: o...@b...pl
    Na kopercie i w temacie maila prosimy podać numer referencyjny stanowiska.

    Termin składania dokumentów: 18 kwietnia 2003 r.

    Odpowiemy wyłącznie na najlepsze oferty.


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1