PracaGrupypl.praca.szukanaALTERNATYWNEJ - CAŁY KRAJ › ALTERNATYWNEJ - CAŁY KRAJ
    From: "Jakubek" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ALTERNATYWNEJ - CAŁY KRAJ
    Date: Sun, 5 Sep 2004 11:36:11 +0200

    Od wielu lat zajmowałem się informatyką , ale nie tylko, bo również
    gastronomią, sprzedaż konfekcji damskiej.

    Mam 45 lat i szukam nowych wyzwań, takich które mogłyby oderwać mnie od
    biurka

    Szukam pracy KREATYWNEJ, takie która pomogłaby mi wyjśc z kręgu biuro -
    dom - telewizor - spanie

    Szukam pracy poza Warszawą, w miejscowości jak najmniejszej, najchętniej na
    Mazurach lub okolicach do nich krajobrazowo zblizonych.

    Szukam pracy za nie duże pieniądze, ale takiej, która pozwloiłaby się
    utrzymać i wynająć mały pokój.

    Szukam uczciwego pracodawcy, najchętniej takiego, który się naciął na
    wspólnikach, tak jak ja, bo taki jest wstanie docenić lojalność.

    Może przedstawiciel, może manager pensjonatu, a może barman - to tak
    naprawdę nie ma znaczenia, znaczenie ma wyjście z utartego schematu...

    Oczywiście takie duperele, jak język ( niemiecki, chociaż zreguły przdaje
    się na 1. ze 100 stanowisk...) prawo jazdy itp..

    Jestem wesoły, komunikatywny, nie zniszczony życiem.

    Na życzenie CV, ale wolałbym szczerą rozmowę.

    Jakubek