PracaGrupypl.praca.szukanaADMINISTRATOR W2K/NT WAWA

  • 1. Data: 2003-05-05 07:23:42
    Temat: ADMINISTRATOR W2K/NT WAWA
    Od: "kubelek" <k...@p...com>

    Witam

    Mam blisko 5 letnie doswiadczenie w administrowaniu systemami Windows
    2000srv oraz Windows NT. Od 2000r. do 2003r. zarz?dzam działem IT w dużej
    ogólnopolskiej firmie. Bardzo dobrze poznałem również następuj?ce
    programy/systemy: MS PROXY 2.0, MS ISA serwer, MS Exchange serwer 2000,
    Sybase SQL Anywhere Studio, system KALI/FIKS. Projektowałem rozwój sieci
    LAN/WAN. Posiadam duż? wiedzę w zakresie sprzętu sieciowego, urz?dzeń
    serwerowych. Zainteresowanym prze?lę CV. Jestem otwarty na wszelkie
    propozycje.

    Paweł