PracaGrupypl.praca.szukana › /ADMINISTRATOR/SIECI/HELP/DESK/SERWISANT/HANDLOWIEC/

  • 1. Data: 2005-06-17 11:35:50
    Temat: /ADMINISTRATOR/SIECI/HELP/DESK/SERWISANT/HANDLOWIEC/
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Aktualnie pracuję jako administrator-serwisant w f-mie komputerowej
    zajmuję się tam serwisem sprzętu i administracją serwera firmy, serwerów
    klientów oraz sprzedażą sprzętu komputerowego.

    Posiadam doświadczenie w sprzedaży, serwisie sprzętu komputerowego. Dość
    dużą wiedzę na temat budowy obsługi i administracji sieci, serwerów
    Obsługa urządzeń peryferyjnych. Znajomość systemów operacyjnych z
    rodziny "Windows".

    Duża znajomość systemu ,,Linux" ( doświadczenie w administracji serwerów
    opartych na tym systemie oraz inne zastosowania w tym wdrażanie
    komputerów z systemem ,,Aurox Linux" do pracy biurowej).

    Kompleksowa (serwisowa) obsługa programów księgowych oraz programów do
    obsługi sprzedaży ("INSERT" , ,,CDN", ,,River").

    Doświadczenie w przygotowywaniu ofert dla klientów instytucjonalnych, w
    zakresie sprzętu komputerowego jak i obsługi serwisowej, umiejętność
    nawiązywania kontaktów handlowych, doświadczenie w obsłudze serwisowej
    biur rachunkowych.

    Wiedza na temat prowadzeniu jednostki handlowej (znajomość dokumentów
    sprzedaży, zasad sprzedaży ratalnej), doświadczenie w pracy z klientem,
    umiejętność rozwiązywania konfliktów. Prawo-jazdy kat.B oraz praktyczna
    umiejętność prowadzenia pojazdu.

    Szukam pracy ktora mogła by wykorzystać moje umiejętnosci i dać mi
    możliwość rozwoju.

    Powyższe wymienione przeze mnie umiejętności to także moje hobby więc
    nie będzie problemu z zostaniem dłuzej w pracy :)