eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaADMINISTRATOR / HELP DESK / WARSZAWA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-11-28 08:32:28
    Temat: ADMINISTRATOR / HELP DESK / WARSZAWA
    Od: "TIM Call Center Sp. z o.o." <i...@t...com>

    Firma TIM Call Center poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Administrator/helpdesk (Warszawa)

    Zakres obowiązków:
    &#61485; opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną firmy,
    &#61485; pomoc użytkownikom.

    Oczekujemy:
    &#61485; doświadczenia w administracji siecią opartą o systemy Windows i
    Linux (60 użytkowników + serwery) ,
    &#61485; praktycznej znajomości zagadnień bezpieczeństwa sieci (konfiguracja
    firewall i routerów)
    &#61485; doświadczenia w zarządzaniu usługami internetowymi WWW, mail, FTP,
    &#61485; zaangażowania i samodzielności,
    &#61485; wykształcenia technicznego o profilu informatycznym (mile widziani
    studenci informatyki).

    Oferujemy:
    &#61485; pracę w firmie o uznanej na rynku pozycji,
    &#61485; dogodne warunki zatrudnienia,
    - zatrudnienie na umowę zlecenie lub umowę o dzieło
    &#61485; wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
    &#61485; pakiet socjalny.

    Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres
    i...@t...com podając w tytule ADM/11/06/M.
    Do CV należy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą
    o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1