PracaGrupypl.praca.szukanaADMINISTRACJA - HELP DESK - SERWIS - TESTOWANIE ... !ADMINISTRACJA - HELP DESK - SERWIS - TESTOWANIE ... !
    From: "Kulek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ADMINISTRACJA - HELP DESK - SERWIS - TESTOWANIE ... !
    Date: Fri, 19 Dec 2003 12:24:12 +0100

    ! Witam !

    <| Info:
    <| -----
    <| - Obecnie jestem słuchaczem 7-go semestru studjów informatycznych.
    <| Specjalność: Administracja systemami.
    <| - Aktualnie pracóje jako administrator w "cafejce internetowej":
    <| administróje 14 stacji klienckich (Win XP)
    <| serwer (Polisch Linux Distribution - PLD).
    <|
    <| Znajomość systemów:
    <| -------------------
    <| DOS, Win 9x, Win 2k, Win XP, Win2000 Serwer, Novel, Linux(PLD,Red Hat).
    <| ps:
    <| Również poruszam się po Free BSD, z tym że administracja tym systemem
    <| jeszcze nie wchodzi na większą skalę w grę (napewno ta sytuacja się
    <| zmieni).
    <|
    <| Coś od siebie:
    <| --------------
    <|
    <| " Potrzebuje pracki która da mi coś więcej niż pieniądze i zawał po
    <| 40-stce, chciałbym się uczyć czegoś nowego, mieć dostęp do nowych technologi
    <| (przynajmniej teoretycznie), robić cos co przynosiło by kożyści, Zarówno mi
    <| jak i moim współpracownikom. Jestem osobą potrzebującą żyć w twórczy i
    <| aktywny sposób, niestety nie mam zdolności manualnych wiec staram się
    <| zajmować czymś innym niż szeroko pojęty artyzm, choć mimo wszystko uważam,
    <| że dość często zdaża mi się nim bywać."
    <|
    <| :)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl