PracaGrupypl.praca.szukana##########ADMIN-SERWISANT-HANDLOWIEC##########

  • 1. Data: 2005-06-16 10:57:24
    Temat: ##########ADMIN-SERWISANT-HANDLOWIEC##########
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Potrafię serwisować róznoraki sprzęt komputerowy mam
    doświadczenie w jego sprzedaży.
    Posiadam dość dużą wiedze na temat sprzętu
    komputerowego (dane techniczne itd.).
    Potrafię zbudować (od położenia kabli do konfiguracji hostów w różnych
    systemach operacyjnych) i obsługiwać sieć LAN.

    Mam dość duże doświadczenie w administracji serwerami "Linux" :

    W Amatorskiej sieci komputerowej której jestem współzałożycielem mam
    serwer udostępniający łącze internetowe
    na tymże serwerze mam uruchomione i skonfigurowane przeze mnie:
    Serwer WWW , Poczta (postfix z autoryzacją), SAMBA, Serwer MYSQL z
    którego bazy korzysta strona internetowa oparta na skrypcie php
    (postnuke), Kolejkowanie HTB, oraz limitowanie liczby nawiązanych
    połączeń (patch-o-matic na iptables), DNS (named)

    Radzę sobie ze wszelkiego rodzaju konfiguracją routerów sprzętowych.
    Szybko sie uczę potrafie przy pomocy komputera z dostępem do internetu
    najczęsciej w ciągu
    kilku godzin znaleźć informację i rozwiązać problem sprzętowy lub
    software'owy.

    Aktualnie pracuję jako administrator-serwisant w f-mie komputerowej
    zajmuję się tam serwisem sprzętu i administracją serwera firmy, serwerów
    klientów oraz sprzedażą sprzętu komputerowego.

    Szukam pracy ktora mogła by wykorzystać moje umiejętnosci i dać mi
    możliwość rozwoju.

    Powyższe wymienione przeze mnie umiejętności to także moje hobby więc
    nie będzie problemu z zostaniem dłuzej w pracy :)