PracaGrupypl.praca.szukana › ABSOLWENTKA POLONISTYKI SZUKA PRACY

  • 1. Data: 2003-07-22 10:18:52
    Temat: ABSOLWENTKA POLONISTYKI SZUKA PRACY
    Od: c...@p...onet.pl

    Mam 23 lata. Jestem tegoroczną absolwentką polonistyki (studia magisterskie).
    Znam język rosyjski na poziomie dobrym, jezyk angielski na poziomie
    podstawowym. Obsługa internetu i programów Windows i Excel nie stwarza mi
    żadnych problemów. Posiadam duże zdolności interpersonalne. Jestem osobą o
    miłej aparycji i wysokiej kulturze osobistej. Interesuję się kulturą Rosji,
    piłką nożną.W czasie studiów współpracowałam przy tworzeniu gazety studenckiej,
    działałam w samorzadzie studenckim-pozyskiwanie sponsorów na imprez
    charytatywne i studenckie.Odbywałam także praktyki nauczycielskie w szkołach
    podstawowych i ponadpodstawowych.