PracaGrupypl.praca.szukanaAAsystentka/Warszawa

  • 1. Data: 2004-06-20 18:43:06
    Temat: AAsystentka/Warszawa
    Od: "Janusz Świekatowski" <j...@x...wp.pl>

    Jeżeli już nie jesteś w stanie zapanować nad bałaganem panującym na Twoim
    biurku, nie masz czasu, aby odebrać telefony od wszystkich interesantów , to
    moja oferta jest skierowana do Ciebie PRACODAWCO! Poprowadzę małe biuro,
    sekretariat.Jestem osobą komunikatywną, bezpośrednią i bezkonfliktową;
    potrafię szybko działać, także w sytuacjach stresowych. Nie jestem osobą
    młodą, ale moje 35 lat wiąże się z nabywaniem doświadczenia na różnych
    szczeblach związanych z pracą biurową, jak i zarządzaniem.
    Jestem przekonana, że takie moje cechy jak odpowiedzialność, dyskrecja,
    lojalność, skuteczność w działaniu a także umiejętność pracy samodzielnej
    jak i w zespole pozwolą mi w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom.

    Kontakt
    nazwa Urszula Świekatowska
    miasto Warszawa
    telefon 0605-594-758