PracaGrupypl.praca.szukana › # A moze potrzebujesz strony WWW?

  • 1. Data: 2005-05-12 14:51:38
    Temat: # A moze potrzebujesz strony WWW?
    Od: "tanie_studio_www" <t...@v...pl>

    Witam!

    Jesli szukasz wykonawcy strony - zapraszam do wspolpracy :)

    Mam ponad 5 letnie doswiadczenie, setki wykonanych komercyjnych serwisow.
    Jako student mam wiele czasu na reazlizowanie projektow i nie mam zbyt
    wygorowanych wymagan finansowych. Specjalizuje sie w pisaniu skryptow PHP.
    Wspolpracuje z roznymi grafikami - moge wykonac same skrypty lub cale
    serwisy WWW. Znam bardzo dobrze HTML, XHTML, relacyjne bazy danych itp.

    Posiadam wiele gotowych rozwiazan, m.in.:
    - autorskie CMSy
    - skrypty do obslugi komisu samochodowego
    itp.

    Zapraszam do kontaktu - zaprezentuje swoje portfolio. Przedstaw swoje
    potrzeby a ja przedstawie wymagania placowe :) Bedziesz mile zaskoczony
    niska cena i wysokim profesjonalizmem swiadczonej uslugi :)

    Dodatkowo moge zaoferowac hosting przez okres uzytkowania moich skryptow.

    --
    Pozdrawiam,