PracaGrupypl.praca.szukana › 50+ SZUKA PRACY

  • 1. Data: 2004-01-27 10:55:19
    Temat: 50+ SZUKA PRACY
    Od: "szukam" <t...@a...waw.pl>

    Witam
    Poszukuję pracy - zdalnej lub stacjonarnej - związanej z obsługą komputerów
    i internetu (ale nie program 21 :-) )
    Moglbym na przyklad:
    - poprowadzic dla kogos sklep lub tablice ogloszen
    - nauczyc jak tworzyc strony internetowe
    - zajac sie aktualizacja stron w serwisie lub stworzyc od podstaw taki
    serwis
    - nauczyc poslugiwania sie php i bazami danych
    - i pare jeszcze

    Nie mam 20 lat, ale jestem jeszcze jako tako sprawny umyslowo, za wczesnie
    na emeryture, a mlodsi mogliby sporo jeszcze nauczyc sie ode mnie (!?)

    Szczegoly swojej pracy i osiagnecia przekaze w e-mailu zwrotnym jesli ktos
    zechce do mnie napisac
    t...@a...waw.pl