PracaGrupypl.praca.szukana › 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta/poszukuje pracy w warszawie

  • 1. Data: 2003-06-04 11:20:37
    Temat: 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta/poszukuje pracy w warszawie
    Od: "freeters" <f...@t...pl>

    Szykam pracy w dziale obsługi klienta bądż piar , lat 28 , urodzony i
    zamieszkały w warszawie,skończona uczelnia średnia techniczna i wyzsza z
    tytułem inzyniera zarządzania obecnie walcze o tytuł magistra w wszim , moje
    zainteresowania to piar.

    Kilkuletnie doświadczenie zawodowe uzyskane podczas pracy dla
    przedsiębiorstw w branżach produktów konsumpcyjnych i usługach.
    Szczególne doświadczenie w zakresie:
    - aktywnej sprzedaży
    - prawidłowej analizy danych
    - działań promocyjnych
    - tworzenie zespołu ludzi i kierowania nim
    - doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu małej jednostki handlowej
    kontakt a...@w...pl