PracaGrupypl.praca.szukana › 3miasto i okolice- cokolwiek dam sobie rade prawie ze wszystkim

  • 1. Data: 2003-03-11 17:06:27
    Temat: 3miasto i okolice- cokolwiek dam sobie rade prawie ze wszystkim
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie ekonomiczne (wyzsze) doskonale znam angielski i niemiecki,
    skladalem komputerki, instalowalem sieci lan, takze budowalem kawiarenke
    internetowa, serwisowalem telefony gsm, znam sie na linuxie windowsie
    (xp/2000/nt/98) a takze na macos'ie, tworzylem strony internetowe, a takze
    jestem dosc dobrym grafikiem/modelerem 3d, dodatkowo mialem staz w banku i
    administracji panstwowej zatem szybko przystosowuje sie i moge robic prawie
    wszystko. szukam jakiejkolwiek pracy w trojmiescie nawet na pol etatu
    m...@p...com lub s...@w...pl