PracaGrupypl.praca.szukana3miasto cokolwiek....

  • 1. Data: 2004-08-12 10:59:47
    Temat: 3miasto cokolwiek....
    Od: "S-Dog" <s...@m...wp.pl>

    mam wysksztalcenie wyzsze (bankowosc i finanse, praca dyplomowa z marketingu
    produktow bankowych), doswiadczenie w pracy w banku i administracji
    panstwowej, serwisowalem komputery zarowno pc jak tez i macintoshe, kladlem
    sieci konfigurowalem routery, tworzylem strony www i obrabialem fotki (zna
    sie takze troche na fotografii cyfrowej), naprawialem telefony komorkowe i
    dosc dobrze znam ta branze (takze szybko orientuje sie w taryfach i potrafie
    doradzic odpowiedni wybor telefonu i taryfy/operatora) doskonale znam
    angielski i dosc dobrze niemiecki oraz podstawy hiszpanskiego, poszukuje
    pracy w trojmiescie lub okolicy
    s...@w...pl (uwaga filtr antyspamowy!)

  • 2. Data: 2004-08-13 03:14:05
    Temat: Re: 3miasto cokolwiek....
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    "S-Dog" <s...@m...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > doradzic odpowiedni wybor telefonu i taryfy/operatora) doskonale znam
    > angielski i dosc dobrze niemiecki oraz podstawy hiszpanskiego, poszukuje

    to napisz co wyciac... chociaz...