PracaGrupypl.praca.szukana3miasto: cokolwiek

  • 1. Data: 2004-02-01 21:30:13
    Temat: 3miasto: cokolwiek
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze ekonomiczne dsowiadczenie w pracy zarowno w banku
    jak tez i adminstracji panstwowej, doskonale znam sie na komputerach
    (sieci/budowa/takze macintosh), mam doswiadczenie przy tworzeniu stron www
    (kod/grafika), manipulacji obrazem (fotomontaze/korekta), składaniu filmow
    video (videoCD/avi/dvd), konfiguracji dostepu do internetu satelitarnego,
    budowie ukladow satelitarnych multifeed, serwisowalem takze telefony
    komorkowe (simlock/flash/tuning) od ponad roku skutecznie sprzedaje wszelkie
    mozliwe przedmioty na allegro.pl, poszukuje jakiejkolwiek pracy (nawet jako
    helpdesk) w
    trojmiescie lub okolicy. s...@w...pl