PracaGrupypl.praca.szukana3miasto - cokolwiek!

  • 1. Data: 2003-03-16 15:07:10
    Temat: 3miasto - cokolwiek!
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze (ekonomia) staz w banku a takze administracji
    panstwowej, skladalem pc'ty (doskonale znam sie na sprzecie i podzespolach),
    instalowalem sieci lan, takze w kawiarence internetowej, znam windows'y na
    wylot, takze znam sie na linux'ie, naprawialem komorki (simlock/jezyki/flash
    itd.), tworzylem strony www, projektowalem loga firm (jestem calkiem niezlym
    grafikiem),znam podstawy skladu na "adobe pagemaker" i "adobe indesign",
    szukam pracy ktora dostarczy mi odpowiedniej dawki stresu, moze byc nawet w
    nocy- jestem nocnym markiem przyjme prawie kazda oferte z trojmiasta lub
    okolic (zukowo/kartuzy/chwaszczyno) placa moze byc nawet minimalna wystarczy
    ze pokryje moje koszty zyciowe+ew. dojazdy (nie sa zbyt duze) s...@w...pl