PracaGrupypl.praca.szukana3D+druk wielkoformatowy=cena3D+druk wielkoformatowy=cena
  • Data: 2005-02-16 13:37:41
    Temat: 3D+druk wielkoformatowy=cena
    Od: "wer" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie do tych ktorzy cos takiego wczesniej robili.
    Chodzi o projekt graficzny 1:1 w rozmiarze 2m (wysokosci)X 3m (szerokosci)
    w rozdzielczosci minimum 150DPI w systemie kolorystycznym CMYK
    Taki projekt przygotowany do druku na ploterze w pliku PSD.

    Chcialbym komus zlecic przygotowanie takiej grafiki np w 3ds max, czy w
    jakims innym programie 3D.
    Chodzi o jakas ciekawa abstrakcje, no i moze wymodelowanie jakiegos prostego
    przedmiotu.

    Przykladowa grafike dolaczylem w zalaczniku.
    Jest to wizualizacja obiektu na ktorym umieszczona ma byc grafika.

    Mam taka osobe ktora sie zaoferowala ze wykona i przygotuje projekt do
    druku.
    Nie chce sugerowac kogos cenowo ale ta osoba zazyczyla sobie 2 500 zl netto

    CZY JEST TO REALNA CENA?
    ILE COS TAKIEGO POWINNO RZECZYWISCIE KOSZTOWAC?
    MOZE KTOS SIE ORIENTUJE?

    Pozdrawiam
    Dominik Weryk
    d...@w...pl