PracaGrupypl.praca.szukana › 24 latek szuka pracy-Łódź

  • 1. Data: 2003-08-13 21:59:21
    Temat: 24 latek szuka pracy-Łódź
    Od: ".:Piekarz:." <p...@t...net.pl>

    Witam.
    24 latek po studiach (marketing i zarządzanie) szuka pracy. Jestem
    dyspozycyjny,ambitny,bez nałogów, Nie boję się ciężkiej pracy (potrafię
    wyremontować mieszkanie: malowanie, gładzie, panele, płytki itp).Mam
    doświadczenie w sprzedaży. Pracowałem w renomowanym salonie samochodowym na
    stanowisku sprzedawcy). Znam się również na mechanice pojazdowej oraz
    komputerach. Posiadam prawo jazdy kat 'B' (jeżdze juz ponad 7 lat bez
    wypadku i zrobilem dużo kilometrów). Posiadam własny samochód.
    Szukam jakieś stałej pracy. Może być jako kierowca, przedstawiciel handlowy,
    sprzedawca itp.
    Jeśli jest ktoś zainteresowany przyjęciem mnie do swojej firmy to proszę o
    kontakt albo poprzez email albo przez telefon (0-603441207). Na życzenie
    podeśle swoje cv.
    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź. Życzę wielu sukcesów w życiu
    zawodowym i prywatnym.

    p...@t...net.pl
    gg: 440087