PracaGrupypl.praca.szukana24 lata z doswiadczeniem w sklepie

  • 1. Data: 2003-11-14 08:14:57
    Temat: 24 lata z doswiadczeniem w sklepie
    Od: "..." <a...@g...pl>

    Witam
    Szukam pracy w sklepie (z odzieza, obuwiem, art. Gospodastwa domowego itp)
    Mam ponad trzy letnie doswiadczenie w pracy na stanowisku pracownika sklepu
    (w sklepie z obuwiem I odzieza skórzana), doskonale wladam kasa fiskalna I
    komputerem, ponad pol roku pracowalam na stanowisku zastepcy kierownka
    sklepu.
    Moje cechy to punktualnosc, zetelnosc, pracowitosc
    Jestem komunikatywna, posiadam zdolnosci orgaznizacyjne.
    Interesuje mnie praca w warszawie I jej ookolicach

    Na zyczenie podesle cv

    Monika