PracaGrupypl.praca.szukana › 24 lata wyzsze - warszawa

  • 1. Data: 2003-11-12 09:04:19
    Temat: 24 lata wyzsze - warszawa
    Od: "..." <a...@g...pl>

    Witam

    Szukam pracy w Warszawie i najblizszych jej okolicach.
    Mam 24 lata, w pazdzierniku obronilam licencjat w WSE-I kierunek: Finanse i
    Bankowosc.

    Doskonale wladam komputerem PC, oprogramowaniem biurowym pakietu office,
    obsluga kasy fiskalnej, program magazynowy subiekt.

    Posiadam ponad trzyletnie doswiadczenie w pracy na stanowisku sprzedawcy i w
    tym ponad rok na stanowisku z-ca kierownika.

    Moje cechy charakteru - pracowitosc, punktualnosc, upor, cierpliwosc i
    rzetelnosc.

    Na zyczenie podesle CV mailem.

    Pozdrawiam
    Monika