PracaGrupypl.praca.szukana › 24 lata wyzsze- szukam pracy w handlu...

  • 1. Data: 2003-10-06 08:28:26
    Temat: 24 lata wyzsze- szukam pracy w handlu...
    Od: andrzej kurek <a...@r...pl>

    Witam
    Mam 24 lata
    Wyksztalcenie wyzsze I duze doswiadczenie w handlu (sklepy z obuwiem) na
    stanowiskach sprzedawca I kierownik sklepu

    Interesuje mnioe praca na jednym z powyzszych stanowisk w sklepie badz
    hurtowni, ale nie tylko.

    Monika 503 056 189

  • 2. Data: 2003-10-07 07:28:38
    Od: untitled <a...@g...pl>

    Witam
    Mam 24 lata
    Wyksztalcenie wyzsze I duze doswiadczenie w handlu (sklepy z obuwiem) na
    stanowiskach sprzedawca I kierownik sklepu

    Interesuje mnie praca na jednym z powyzszych stanowisk w sklepie badz
    Hurtowni, nie interesuje mnie praca przedstawiciela handlowego.

    Monika 503 056 189