PracaGrupypl.praca.szukana23-08-2004 Nowe oferty z www.niania.pl23-08-2004 Nowe oferty z www.niania.pl
    From: "www.Niania.pl" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: 23-08-2004 Nowe oferty z www.niania.pl
    Date: Mon, 23 Aug 2004 09:59:34 GMT

    W ostatnich trzech dniach w serwisie www.niania.pl ukazały się następujące
    ogłoszenia osób poszukujących pracy jako opiekunki, oraz osób poszukujących
    opiekunek:
    Aby uzyskać dostęp do danych teleadresowych poniższych użytkowników należy
    zarejestrować się na stronie www.niania.pl/?link=rejestracja

    Dane pracowników:

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-23 10:57:08
    Oferta ważna do: 2004-09-23 11:10:21
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Gdańsk
    Województwo: pomorskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 22 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem studentka III roku Położnictwa, posiadam Dyplom Opiekunki
    Dzieciecej, a takze praktyke w żłobkach, przedszkolach, oraz na oddzialach
    dziececych i niemowlecych.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 646 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-23 00:46:04
    Oferta ważna do: 2005-02-22 00:19:27
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Gliwice/Zabrze
    Województwo: śląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 59 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem emerytowaną nauczycielką. Mam doświadczenie jako niania i w
    nauczaniu początkowym. Jestem miła, komunikatywna, opiekuńcza, ciepła i
    kocham dzieci (mam nadzieję, że z wzajemnościa:), bez nałogów. Poszukuję
    pracy w okręgu Zabrze(ew. Gliwice). Podejmę pracę w normalnej, porządnej
    rodzinie.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 642 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 22:10:49
    Oferta ważna do: 2004-09-22 22:12:02
    Wysłano odpowiedzi: 2
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 22 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem studentką V roku w Instytucie Studiów nad Rodziną na
    Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jestem dyspozycyjna, godziny
    pracy do uzgodnienia. Mam referencje z poprzednich miejsc pracy.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 638 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 18:16:28
    Oferta ważna do: 2004-10-23 18:19:24
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Gliwice
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 21 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem studentką trzeciego roku psychologii. Od 6 lat zajmuję się
    prowadzeniem zajęć z dziećmi na obozach i koloniach. Mam doświadczenie w
    opiece nad niemowlakami jak i też dziećmi do 14 roku życia.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 633 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 17:47:54
    Oferta ważna do: 2004-11-22 16:58:46
    Wysłano odpowiedzi: 0
[...]
    Uwagi: Jestem studentką czwartego roku pedagogiki specjalnej. Lubię spacery
    z maluchami, zabawy i samo przebywanie z dziećmi. Umiem się opiekować
    dziećmi w każdym wieku, bowiem jestem poczwórną ciocią :) Mogę pracowac w
    godzinach i dniach zgodnych z moim planem na studiach. Mam też doświadczenie
    w opiece nad dziećmi upośledzonymi.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 632 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 17:46:38
    Oferta ważna do: 2004-11-22 16:48:28
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 22 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Poszukuje pracy popołudniami ze względu na zbliżający się rok szkolny
    i rozpoczeciem przezemnie nauki.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 631 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 16:45:35
    Oferta ważna do: 2005-02-21 15:52:48
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Wrocław
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 21 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Tak
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: W październiku zaczynam studiować zaocznie na Uniwersytecie
    Wrocławskim na kierunku filologia polska. Jestem solidna i odpowiedzialna
    oraz dyspozycyjna.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 629 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 16:27:42
    Oferta ważna do: 2004-10-23 16:51:52
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Kraków
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem absolwentką I LO w Bochni. W tym roku zaczynam studium zaoczne
    o kierunku psychologia stosowana a w przyszłości chciałabym ukończyć studia
    mogące przygotować mnie do pracy z małymi dziećmi (psychologia kliniczna
    dziecka). Mam dwójkę młodszego rodzeństwa, którym bardzo często się
    opiekowałam. Mam więc doświadczenie w tej gestii. Bardzo kocham dzieci, tak
    więc myślę, że opieka nad nimi nie będzie dla mnie pracą, a przyjemnością.
    Jestem osobą odpowiedzialną, rzetelną i sumienną, bez nałogów...
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 628 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 15:56:46
    Oferta ważna do: 2004-11-22 15:14:08
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Krosno
    Województwo: podkarpackie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 52 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Zajmę się dzieckiem okazjonalnie, bądź w weekendy. Mogę pomagać
    dziecku w nauce w zakresie nauczania wczesnoszkolnego.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 627 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 15:46:40
    Oferta ważna do: 2004-09-05 16:21:07
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Toruń
    Województwo: kujawsko-pomorskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 20 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Tak
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Tak
    Uwagi: Witam. Nazywam sie Patrycja Stanny i mieszkam w Toruniu, ale od
    pazdziernika rozpoczynam studia w Warszawie, w Collegium Civitas w systemie
    zaocznym, na kierunku stosunki miedzynarodowe. Po ukonczeniu liceum
    ogolnoksztalcacego, w wyniku wspolpracy z Europejskim Centrum Wspolpracy
    Mlodziezy, wyjechalam na rok do Stanow Zjednoczonych do Nowego Jorku gdzie
    opiekowalam sie dwiema dziewczynkami w wieku 9 i 11 lat. Oprocz opieki nad d
    ziewczynkami, doskonalilam swoj jezyk angielski oraz rozpoczelam nauke
    jezyka wloskiego i hiszpanskiego. Jestem osoba bardzo odpowiedzialna i
    pogodna. Potrafie nawiazac kontakt z dziecmi i wiele ich nauczyc, nie tylko
    w zakresie wymaganych obowiazkow. Interesuje sie historia, muzyka i sportem.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 626 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 15:41:10
    Oferta ważna do: 2005-02-21 14:43:56
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Wrocław
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 22 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: mam 22 lata jestem dyspozycyjna od poniedz-piatek , lubie prace z
    dziecmi , wybieram sie na pedagogike od pażdziernika .
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 625 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-21 17:52:43
    Oferta ważna do: 2004-10-23 17:43:17
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Kraków
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Tak
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Od pazdziernika zaczynam zaoczne studia w krakowie na ar w zwiazku z
    tym szukam pracy jako OPIEKUNKA!!!!!Zaopiekuję się twoim dzieckiem(dziecmi),
    odrobię z nim zadanie, poczytam mu bajkę, ugotuję ... jestem uczciwą osobą,
    która chciałaby sobie dorobić.Albo jeśli nie masz jeszcze dziecka, to może
    znasz kogoś kto ma a nie ma go z kim zostawic.Jestem dyspozycyjna, mogę
    poprowadzić ci dom !
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 623 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-21 15:23:45
    Oferta ważna do: 2004-09-21 15:34:33
[...]
    Uwagi: Jestem tegoroczną absolwentką pedagogiki szkolnej i korekcyjnej
    posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym ze
    specyficznymi trudnościami w nauce. Jestem osobą pogodną,wrażliwą i
    uczciwą.Zaopiekuję sie dzieckiem od poniedziałku do piątku z okloic
    Woli,Sródmieścia lub Żoliborza.Poszukuję pracy od 1 października.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 621 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-21 14:36:52
    Oferta ważna do: 2005-02-20 13:38:52
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Marki
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 56 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Miła, sympatyczna, uczciwa, bardzo pogodna i ciepła, lubiąca dzieci,
    bez nałogów, z doświadczeniem podejmie pracę opiekunki do dziecka lub osoby
    starszej.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 620 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-21 13:17:06
    Oferta ważna do: 2004-11-21 12:54:59
    Wysłano odpowiedzi: 1
    Miasto: Lubin
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem osoba dyspozycyją, kochającą dzieci, sympatyczną, niepalącą, z
    wykształcenirm średnim, miszkam w Lubinie i mimo że mam 19 lat potrafie
    zająć dziecko różnymi ciekawymi rzeczami, nauką polączoną z zabawą, szybko
    przywiązuję się do dziecka i dziecko do mnie.Wlasnie może dlatego ze mam
    dopiero 19 lat dokonale rozumiem potrzeby dziecka i jestem dla nich jak
    starsza siostra.Jesli bedzie trzeba mogę rownież gotować. Osoby
    zainteresowane proszę o skontaktowanie sie a...@w...pl POZDRAWIAM ALINA
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 618 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-21 12:45:00
    Oferta ważna do: 2005-02-20 11:49:49
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 54 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Sumienna, dokładna, bez nałogów, kontaktowa, sprawna i pogodna
    najchętniej odprowadzi do przedszkola/szkoły, przypilnuje dziecko pod
    nieobecność rodziców, zrobi drobne zakupy
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 617 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-20 13:42:42
    Oferta ważna do: 2004-11-20 13:23:19
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Chorzów
[...]
    Uwagi: Jestem osobą dyspozycyjną,cierpliwą bez nałogów.Mam dobry kontakt z
    dziećmi w różnym wieku.Jesli państwo będą potrzebowali referencji mogę
    udostępnić numery telefonów osób u których zajnowałam się dziećmi.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 607 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-20 13:04:39
    Oferta ważna do: 2005-02-19 12:47:31
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Wrocław
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 24 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: jestem z wykształcenia pedagogiem, w tym roku obroniłam pracę
    magisterską,mam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz
    niemowlętami, pracowałam również jako wychowawca na koloniach letnich, w
    razie potrzeby mogę przedstawić referencje. Jestem osobą komunikatywną,
    pogodną i serdeczną. Lubię pracę z dziećmi i łatwo nawiązuję z nimi kontakt.
    Szukam pracy stałej, od pn. do pt., na kilka godzin dziennie, najchętniej na
    dłużej (ok. roku). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do skorzystania z mojej
    oferty!
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak: numer
    telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 606 (link do oferty)

    ----

    Dane pracodawców:

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-23 11:30:07
    Oferta ważna do: 2004-09-06 11:31:10
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Rzeszów
    Województwo: podkarpackie
    Płeć dziecka: dziewczynka
    Wiek dziecka: 5 m-cy
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: wymagam dyspozycyjnosci, poniewaz mam ruchome godziny pracy :)
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 648 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-23 10:32:36
    Oferta ważna do: 2004-11-23 09:34:10
    Wysłano odpowiedzi: 1
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć dziecka: chłopiec
    Wiek dziecka: 8 lat
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Chłopiec ma 8 lat. Potrzebna opiekunka na ok. 4 godz. dziennie
    czasami w weekendy lub wieczorami.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 645 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-23 09:35:40
    Oferta ważna do: 2004-11-23 08:39:19
    Wysłano odpowiedzi: 1
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć dziecka: chłopiec
    Wiek dziecka: 2 lata
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: moje wymagania sa niewielkie przede wszystkim super opieka nad
    erykiem i ugotowanie mu jedzenia
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 644 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-22 21:38:29
    Oferta ważna do: 2004-08-29 21:41:44
    Wysłano odpowiedzi: 1
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć dziecka: chłopiec
    Wiek dziecka: 15 m-cy
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Szukam opiekunki z okolic Bródna, bez nalogów, mile widziane
    referencje
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 637 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-20 18:51:30
    Oferta ważna do: 2004-10-21 19:01:22
    Wysłano odpowiedzi: 2
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć dziecka: dziewczynka
    Wiek dziecka: 2 lata
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Poszukuję osoby kochającej dzieci, cierpliwej i energicznej,
    pomysłowej na 4,5 dni w tygodniu mniej więcej na 7 godzin dziennie. Rejon
    Bródno/Białołęka. Proszę o przesyłanie ofert na adres a...@p...pl.
    Konieczne doświadczenie i referencje.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 611 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-20 15:50:29
    Oferta ważna do: 2004-09-20 16:02:34
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Poznań
    Województwo: wielkopolskie
    Płeć dziecka: dziewczynka
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: MINGE SERVICE. Nie dostałaś się na studia? Chcesz nauczyć się języka?
    Wyjedź jako opiekunka do dziecka za granicę. Oferujemy wyjazdy do: Francji,
    Hiszpanii, Irlandii, Niemiec, Anglii, Szkocji, Norwegii, Szwecji i Stanów
    Zjednoczonych. Skontaktuj się z nami: a...@m...com, tel.
    061-8280235
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 608 (link do oferty)

    ----

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-20 12:54:51
    Oferta ważna do: 2004-11-20 11:58:40
    Wysłano odpowiedzi: 1
    Miasto: Wrocław, Oleśnica
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć dziecka: chłopiec
    Wiek dziecka: 21 m-cy
    Możliwość zamieszkania: Nie
    Wymóg zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Mieszkam na Karłowicach. Praca, początkowo, 2x w tygodniu.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać numer telefonu i e-mail do tej osoby
    ID oferty: 605 (link do oferty)

    ----

    Pozdrawiamy,
    Zespół serwisu www.niania.pl