PracaGrupypl.praca.szukana › >>>>22LATKA szuka pracy w WARSZAWIE<<<<

  • 1. Data: 2004-09-16 15:25:38
    Temat: >>>>22LATKA szuka pracy w WARSZAWIE<<<<
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    Jestem 22letnia studentką(mam już licencjat). Podejmę pracę (najchętniej
    biurową)na terenie Warszawy. Mam roczne doświadczenie na stanowisku "Kierownik
    sekretariatu" w przedsiębiorstwie handlowym. Jestem obowiązkowa, pracowita,
    komunikatywna,wesoła i łatwo się uczę. Praca da mi mozliwość zdobycia
    większego doświadczenia a także kontynuowania studiów. Dlatego czekam na
    poważne oferty!!!

    Zainteresowanym prześlę CV ze zdjęciem.

    Kontak: m...@o...pl