PracaGrupypl.praca.szukana › .21-letnia

  • 1. Data: 2003-05-23 18:03:07
    Temat: .21-letnia
    Od: n...@o...pl

    Wykształcenie
    - 2001 – I Liceum Ogólnokształcące imienia Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej
    Woli, profil informatyczny – matura;
    - 2002 – Politechnika Łódzka, Wydział Chemiczny, specjalizacja: Ochrona
    Środowiska; studia przerwane na trzecim semestrze;
    - 2002 – Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, kierunek: Filologia
    Polska, specjalizacja: Promocja, reklama, reprezentacja firm; drugi semestr studiów
    zaocznych;
    Dodatkowe kursy
    - 2000 – prawo jazdy kategorii B;
    Przebieg pracy zawodowej
    - 2002 – Work Service, kasa fiskalna w łódzkich hipermarketach: Carrefour,
    Tesco Bałuty, Hypernowa; inwentaryzacja: Carrefour;
    - akwizycja w 3 biurach sprzedaży bezpośredniej;
    Znajomość komputera
    - bardzo dobra znajomość elementów pakietu MS OFFICE ( w tym arkusz EXEL i edytor
    WORD);
    - programy: DOS, WINDOWS, ACROBAT READER, WINAMP, WINDOWS MEDIA PLAYER, KAZAA... i
    wiele innych;
    - bardzo dobra znajomość Internetu;
    - dość szybkie pisanie na klawiaturze;
    Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia
    Przebieg mojej pracy zawodowej począwszy od kasjerki, skączywszy na inwentaryzacji,
    pozwolił mi na zebranie licznych doświadczeń. Podjęte studia dają mi możliwość
    podbudowania praktycznej wiedzy odpowiednimi podstawami teoretycznymi. Mam
    doświadczenie w kierowaniu kilkunastoosobowymi zespołami ludzkimi (np. podczas
    inwentaryzacji) oraz w pracy samodzielnej. Jednym z moich atutów jest umiejętność
    pracy w zespole. Zdobyłam szereg nagród w ogólnopolskich konkursach
    poetycko-literackich, należałam do zduńskowolskiego zespołu muzycznego (pisałam
    teksty piosenek).
    Jestem bardzo pracowita, ambitna, zdyscyplinowana, praktyczna i niezwykle
    pomysłowa. Szybko się uczę, dostosowywuję do nowych sytuacji, a więc na pewno dam
    sobie radę w prawie każdym zawodzie.
    Języki obce
    - rosyjski – dobry (w piśmie i w mowie);
    - angielski – średni (w mowie i piśmie).

    ul. Lutomierska
    0503450833
    d...@o...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml