PracaGrupypl.praca.szukana › 2 mlodych webmasterów!

  • 1. Data: 2003-08-09 13:14:38
    Temat: 2 mlodych webmasterów!
    Od: "studio.m-cz.net" <k...@m...net>

    Prosze zapoznac sie z oferta dwoch mlodych, ale doswtadczonych
    webmasterów/grafikow: http://studio.m-cz.net

  • 2. Data: 2003-08-09 14:55:10
    Temat: Re: 2 mlodych webmasterów!
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    studio.m-cz.net wrote:
    > Prosze zapoznac sie z oferta dwoch mlodych, ale doswtadczonych
    > webmasterów/grafikow: http://studio.m-cz.net

    no całkiem, całkiem nieźle.

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 3. Data: 2003-08-09 15:43:29
    Od: "studio.m-cz.net" <k...@m...net>

    > no całkiem, całkiem nieźle.
    >
    > --
    > Adik        "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    >                       nie zakreślił natomiast granic jej głupocie
    >                                - a to nie jest uczciwe."

    Dziekuje!

    Moze jest Pan zainteresowany?

  • 4. Data: 2003-08-09 18:25:10
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    studio.m-cz.net wrote:
    > Dziekuje!
    >
    > Moze jest Pan zainteresowany?

    na razie wszystko co potrzebuje to sam to robie,
    ale kto wie moze w przyszlosci.

  • 5. Data: 2003-08-09 21:53:15
    Od: "studio.m-cz.net" <k...@m...net>

> [...]
    >
    > --
    > Adik        "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    >                       nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

    Czyli mam rozumiec, ze konkurencja :P
    Moze Pan cos swojego zaprezentowac?

  • 6. Data: 2003-08-10 12:25:55
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    studio.m-cz.net wrote:
    > Czyli mam rozumiec, ze konkurencja :P

    nie konkurencja,
    sam probwałem studia webdesigningu rozkrecic
    ale jakos tak nie wyszlo, skonczylo sie na 1 stronie,
    mowie o takiej na zlecenie a nie dla siebie,
    za ktora i tak potem kasy nie dostalem :(

    > Moze Pan cos swojego zaprezentowac?

    lepiej nie, bo jeszcze powiedza ze SPAM i NTG :)
    na prv *moze* wam cos podesle jak bardzo chcecie.

  • 7. Data: 2003-08-10 13:39:51
    Od: "studio.m-cz.net" <k...@m...net>

> [...]
    >
    > --
    > Adik        "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    >                       nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

    Nie nie zalezy az tak nam...
    Start jest zawsze trudny, dlatego my studio.m-cz.net proponujemy nietylko
    strony www, ale takze sklepy on-line, i dazym caly czas za nowosciami...

  • 8. Data: 2003-08-10 13:55:44
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    studio.m-cz.net wrote:
    > Start jest zawsze trudny, dlatego my studio.m-cz.net proponujemy
    > nietylko strony www, ale takze sklepy on-line, i dazym caly czas za
    > nowosciami...

    spoko reklamowy tekst :)
    ja bym jeszcze dodał że jesteście bardzo profesjonalny,
    a każdego klienta dażycie szczególną indywidualną opieką :)
    a tak całkiem serio to jak już pisałem,
    jesteści na prawde niezli,
    móglibyście podać swój wiek?

  • 9. Data: 2003-08-10 21:57:05
    Od: "studio.m-cz.net" <k...@m...net>

> [...]
    >
    > --
    > Adik        "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    >                       nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

    Tak mozemy podac swoj wiek:
    grafik, webraster, flash itp - bigos 17 lat
    programista, webmaster itp - kicaj_ (ja) tez 17 lat
    Mamy glownie problemy z rachunkami (VAT, REGON itp) :P
    Ale jakos sobie radzimy
    A Pan?