-
1. Data: 2005-03-08 20:06:28
Temat: 1st/2nd line - roznice
Od: "Tomasz" <t...@n...net.pl>
moje pytanie brzmi czym rozni sie praca na stanowisku 1st line pc support od
2nd line pc support albo 1st line od 2ns line support engineer albo network
support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za informacje z gory
dzieki
-
2. Data: 2005-03-08 20:15:28
Temat: Re: 1st/2nd line - roznice
Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net.pl> napisał w wiadomości
news:422e0509@news.vogel.pl...
> moje pytanie brzmi czym rozni sie praca na stanowisku 1st line pc support
> od 2nd line pc support albo 1st line od 2ns line support engineer albo
> network support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za
> informacje z gory dzieki
1st line to "pierwsza pomoc" - ci, z ktorymi kontaktuje sie klient jak ma
problem. Poniewaz wiekszosc problemow zglaszanych przez klienta bywa
banalnych, to praca na 1st line sklada sie czesto w duzej mierze z
cierpliwego tlumaczenia userom powtarzajacych sie rzeczy. 2nd line to wyzej
wykwalifikowani ludzie, do ktorych 1st line przekazuje problemy mniej
banalne, wymagajace wiekszej wiedzy i glebszego zanalizowania problemu.
I.
-
3. Data: 2005-03-09 08:53:12
Temat: Re: 1st/2nd line - roznice
Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>
> moje pytanie brzmi czym rozni sie praca na stanowisku 1st line pc
support od
> 2nd line pc support albo 1st line od 2ns line support engineer albo network
> support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za informacje z gory
Pierwsza linia zalatwia problemy drobne, ktore da sie zalatwic czesto
nawet na telefon. Druga linia zalatwia problemy juz powazniejsze. Czyli
do pierwszej linii daje sie ludzi, ktorzy nic nie umieja ;)
Jesli ktos ma do tego uwagi, to informuje ze sam jestem w pierwszej
linii ;-)))))))))
--
Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/