PracaGrupypl.praca.szukana18-latek szuka pracy - tworzenie stron www

  • 1. Data: 2004-11-16 18:57:06
    Temat: 18-latek szuka pracy - tworzenie stron www
    Od: "Łukasz Możdżeń" <l...@o...pl>

    Mam 18 lat. Szukam jakiejkolwiek pracy na terenie śląska. Posiadam bardzo
    dobrą znajomość Windows XP, 98, 95, Me, Posiadam zaświadczenia o ukończeniu
    kursów z pakietu Office, Corel Draw 7, Word, Excel, PowerPoint. Od 2 lat
    tworzę strony internetowe, dlatego najbardziej interesuje mnie praca
    związana z tą tematyką. Mogę ewentualnie robić cokolwiek. Szybko się uczę.

    Łukasz Możdżeń
    l...@o...pl
    gg: 3239318