PracaGrupypl.praca.dyskusje › 12k/mies ?

  • 21. Data: 2005-10-18 12:41:06
    Temat: Re: 12k/mies ?
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > No to Cie zmartwie. Bardzo duza liczba zagranicznych pracodawcow
    > zatrudnia ludzi na kontrakty, tylko poprzez posrednikow (agencje). I
    > pieniadze w tym wypadku sa wieksze niz przy zatrudnieniu bezposrednim
    > (gdzie w gre wchodza tylko umowy typu permanent, a wiec zarobki
    > spadaja przynajmniej o kilkanascie procent).
    > Tak wiec nie pisz takich glupot jak powyzej, bo jeszcze wszyscy
    > uwierza.

    wyjątek podwierdza regułę

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 22. Data: 2005-10-18 13:07:54
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    Drogi Przemku

    > Wyjątek? Znaczy tysiące, a wręcz setki tysięcy wyjątków? :)

    Zuważ proszę, że w pewnym momencie wątek rozbił się na dywagacje na temat
    zatrudnień we wrocławskim siemensie. Na jego podstawie, oparty został wątek
    o headhunterach i stawkach jakie proponują.. a takie są realia, że firmy
    pośredniczące pokroju PowerMedia czy Rinf, zatrudniają za mniejsze
    pieniądze - i takie było motto tego wątku.
    Nie twierdze jednak, że nie zdażają się przypadki odwrotne, czyli że się
    zarabia więcej, ale nie spotkałem się z tym ani w siemensie, ani w stosunku
    do /świerzych/ pracowników (po studiach) we wrocku dalej idąc w Polsce. Nie
    mam wiedzy o rynku zagranicznym gdzie szukamy wyspecjalizowanego człowieka
    na kontrakt, ale zauważ, że nie o tym dyskutowaliśmy.
    Jam masz jakieś ciekawe info jeszcze w tej sprawie to zapraszam podziel się.

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 23. Data: 2005-10-18 14:19:20
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego wtorek, 18 października 2005 10:50 szanowny(a) Paweł 'Styx'
    Chuchmała zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    3k na rękę w Siemensie.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 24. Data: 2005-10-18 14:20:22
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 17 października 2005 21:47 szanowny(a) bArT
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Pracujemy w siemensie, ale zatrudnia nas pośrednik..
    > chyba nie trzeba tlumaczyć co sie z tym łączy :>

    Koło 1k mniej miesięcznie.

  • 25. Data: 2005-10-18 14:31:06
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > 3k na rękę w Siemensie.

    Dlaczego wypisujesz brednie?
    3k w Siemensie owszem - ale brutto (ok 2100 netto). To stawka dla
    absolwentów bez lub z niewielkim doświadczeniem.
    Poza tym obowiązuje system:
    - umowa o pracę na 3 miesiące;
    - kolejna umowa o pracę na 3 miesiące;
    - indywidualne rozmowy o wynagrodzeniu;
    - umowa o pracę na czas nieokreślony;

  • 26. Data: 2005-10-18 14:35:44
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Filip "Fatman" Kata napisał(a):

    > 3k na rękę w Siemensie.

    Dla absolwenta? A świstak siedzi i zawija.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 27. Data: 2005-10-18 15:04:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bArT <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl> wrote:

    > uczelniach np. PWr. Pracujemy w siemensie, ale zatrudnia nas pośrednik..
    > chyba nie trzeba tlumaczyć co sie z tym łączy :>

    Co? Nie pytam o ten konkretny przypadek, tylko ogolnie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2005-10-18 15:34:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

  • 29. Data: 2005-10-18 17:15:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 09:24:48 +0200, jerry <j...@i...pl> wklepał(-a):

    >Zbyt mało informacji, żeby można było wywnioskować co ów człowiek robi
    >za tą kasę. Możliwości jest wiele:
    >- wiele lat doświadczenia - studia skończone 6- 10 lat temu, teraz
    >stanowisko menadżerskie - kierownik projektu. Wtedy taka kasa nie dziwi,
    > a w Warszawie to nawet nic szczególnego;

    No to albo menedżer albo programista. :)

  • 30. Data: 2005-10-18 17:16:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 10:50:28 +0200, Paweł 'Styx' Chuchmała
    <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> wklepał(-a):

    >Jak masz na myśli Siemensa, to tak. Są mniejsze co dają więcej.

    Bo mniejsze firmy nie mają takich kosztów, jak duże. Ale za to też i ich siła
    przebicia na rynku jest mniejsza, stabilność zatrudnienia też nie zawsze jest
    pewna.
    Zatem żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów. ;)