PracaGrupypl.praca.szukana10-08-2004, Opiekunki do dzieci, nianie, nowe oferty z www.niania.pl

  • 1. Data: 2004-08-10 18:23:49
    Temat: 10-08-2004, Opiekunki do dzieci, nianie, nowe oferty z www.niania.pl
    Od: "www.Niania.pl" <n...@p...pl>

    Witam,
    W ostatnich dniach w serwisie niania.pl ukazały się następujące ogłoszenia -
    oto ogłoszenia opiekunek, poniżej oferty pracy dla opiekunek.

    Aby uzyskać dostęp do danych adresowych należy zarejestrować się w serwisie
    www.niania.pl

    Dane pracowników:

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 20:02:54
    Oferta ważna do: 2004-11-10 19:04:55
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 20 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: jestem odpowiedzialna i mam bardzo latwy kontakt z dziecmi;
    dopasuje sie do godzin pracy podejme prace od zaraz
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 369 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 19:57:50
    Oferta ważna do: 2004-11-10 19:05:19
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Olsztyn
    Województwo: warmińsko-mazurskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 24 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem studentką germanistyki. Przez dwa lata pracowałam jako
    pomoc w prywatnym przedszkolu językowym (grupa wiekowa: 2-latki).
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 368 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 18:48:08
    Oferta ważna do: 2004-10-11 18:49:31
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Nowy Sącz
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 20 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: zaopiekuję sie dzieckiem
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 365 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 17:40:44
    Oferta ważna do: 2004-10-11 17:41:59
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 53 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Mam na imię Basia. Z wykształcenia jestem pielęgniarką, pod
    swoją opieką miałam maluchy z przedszkoli jak również te trochę wieksze ze
    szkół podstawowych. Praca z dziećmi dawala mi dużo satysfakicji, chyba
    jestem takim typem człoweka który lubi przebywać w towarzystwie dzieci. To
    miłe kiedy na ulicy spotyka sie jakąś młodą osóbkę, która powie dzień dobry
    i powspomina jak to kiedyś uratowało sie ją od klasówki. Mam córkę, obecnie
    studiuje i pracuje jednocześnie. Przez ostatnie kilka lat pracowalam jako
    niania, opiekowałam się dziećmi w różnym wieku od półrocznej dzidzi po 8
    latka. Dzieci lubię dlatego szukam pracy w takim właśnie charakterze.
    Mieszkamy pod Warszawą, ale dojazd nie jest dla mnie problemem, jestem osobą
    dyspozycyjną. Mamy psa wabi się Maka. Lubię spacery, czasem robie na
    drutach. Dobrze gotuję. Taka moja krótka charakterystyka.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 362 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 17:31:16
    Oferta ważna do: 2004-10-11 17:45:27
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Poznań
    Województwo: wielkopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 22 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Bardzo lubie dzieci-opiekuje sie nimi juz od kilku lat.Ponad
    rok zajmowalam sie dziecmi w Stanach Zjednoczonych.Nastepnie w Irlandii
    przez kilka miesiecy. Obecnie szukam jakiegos zajecia-gdyz mam zamiar zaczac
    studia zaoczne-w ciagu calego tygodnia bede calkowicie dyspozycyjna.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 361 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 17:04:42
    Oferta ważna do: 2004-10-11 19:01:56
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 23 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem studentką trzeciego roku pedagogiki .Posiadam
    uprawnienia: pracownika socjalnego, organizatora kolonijnego oraz mediatora
    w sytuacjach zagrożenia i konfliktu. Mam prawo jazdy kat. B. Jestem osobą
    cierpliwą , odpowiedzialną oraz uczciwą .
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 360 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 15:54:59
    Oferta ważna do: 2004-09-10 15:56:51
[...]
    Uwagi: jestem studentka 1 roku medycyny, szukam pracy do konca
    sierpnia
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 356 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 14:26:54
    Oferta ważna do: 2004-10-11 14:35:18
[...]
    Uwagi: jestem absolwentka medycznego studium na kierunku opiekunka
    dziecieca odbywałam praktyki zawodowe o przedszkolach i oddziałach
    szpitalnych
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 354 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 13:24:14
    Oferta ważna do: 2004-09-10 13:26:04
[...]
    Uwagi: Jestem absolwentka germanistyki, zajmę się z miłą chęcią
    dzieckiem od lat 2, starsze dzieci mogę nauczyc języka niemieckiego, praca
    od godziny 10 do 16
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 352 (link do oferty)
    Komentarze do oferty:
    2004-08-10 16:41:36 podany telefon jest nieprawidlowy. prosze o
    podanie prawidlowego numeru

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 13:16:47
    Oferta ważna do: 2004-11-10 12:18:51
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Tarnow
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 38 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: ukończyłam Studium Wychowania Przedszkolnego, ale nie
    pracowałam w swoim zawodzie.Interesuję się literaturą,filmem,polityką,mam 2
    dzieci.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 351 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 13:04:29
    Oferta ważna do: 2005-02-09 12:14:21
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Kraków
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 24 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: dyspozycyjna pn-sob.;opiekowałam sie dziewczynką od 6 miesięcy
    do 7r.ż.;jestem spokojna, cierpliwa, lubie dzieci, pracowałam także z
    dziećmi w wieku szkolnym-w świetlicy środowiskowej a także podczas praktyk
    zawodowych w charakterze pedagoga szkolnego
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 348 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 12:36:12
    Oferta ważna do: 2005-02-09 12:47:07
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: jestem osobą cierpliwą odpowiedzialną, uczciwą oraz godną
    zaufania.studiuje pedagogikę nigdy nie miałam problemów z dogadywaniem się z
    dziećmi, bardzo lubię zajmować się nimi osobą zainteresowanym chętnie wyśle
    swoje cv
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 347 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 08:47:14
    Oferta ważna do: 2004-11-10 07:49:34
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Wrocław
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Mam 19 lat i mieszkam we Wrocławiu - Krzyki. Zaopiekuje się
    dzieckiem. Mam doświadczenie i referencje.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 341 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-10 07:45:12
    Oferta ważna do: 2005-02-09 06:48:06
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 41 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: posiadam ogromne doświadczenie w pracy z dziećmi-dom dziecka,
    żłobek ,przedszkole - w sumie 18 lat- interesuje mnie praca dorywcza tzw.
    pilnowanie na godziny
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 340 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 23:30:03
    Oferta ważna do: 2004-09-09 23:30:35
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 20 lat
    Referencje: Nie
[...]
    ID oferty: 338 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 23:05:50
    Oferta ważna do: 2004-11-09 22:20:13
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Bolesławiec
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: mężczyzna
    Wiek: 20 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Należę do osób sumiennych i z każdego zadania wywiązuję się
    celująco.Ponadto charakteryzuje mnie dyspozycyjność i silna motywacja do
    pracy oraz punktualność. Szybko nawiązuję kontakty, dobrze czuję się
    pracując w zespole i łatwo się uczę.Ze swojej strony gwarantuję Państwu
    zaangażowanie w wykonywaniu swoich obowiązków i pełną lojalność. Jeżeli
    zechcielibyście Państwo się ze mną skontaktować proszę pisać na mojego maila
    k...@i...pl
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 337 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 20:34:36
    Oferta ważna do: 2004-11-09 19:45:03
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Kraków
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 24 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Witam! Najpierw kilka slow o mnie... Mam na imie Ania, mieszkam
    w Krakowie, w dzielnicy Krowodrza. Jestem osoba mloda, energiczna,
    odpowiedzialna, pracuje jako opiekunka od 3 lat. Podejme sie opieki nad
    dziecmi popoludniami (od 16), wieczorami oraz w weekendy, opieka takze 24h!
    Pozdrawiam
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 333 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 19:57:53
    Oferta ważna do: 2005-02-08 19:08:31
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Nowy Sącz
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 22 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem osobą odpowiedzialną, uczciwą i pracowitą. Ukończyłam
    3letnie studia pedagogiczne na kierunku nauczanie początkowe. Od tego roku
    rozpoczynam zaoczne studia magisterskie na Akademii Pedagogicznej. W pracy
    jako opiekunka będę dbała o pełen rozwój dziecka i całkowite
    bezpieczeństwo!!!
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 332 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 17:49:42
    Oferta ważna do: 2005-02-08 16:52:03
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 20 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: jestem mila osoba , doskonale rozumiem sie z dziecmi , lubie
    jej , mam wyksztalcenie srednie , moge pomoc w drobnych pracach domowych
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 327 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 14:01:03
    Oferta ważna do: 2004-10-10 18:08:41
[...]
    Uwagi: Mam duze doswiadczenie w opiece nad malymi dziecmi (wiek do 5
    lat) oraz w prowadzeniu gospodarstwa domowego - sprzatanie, gotowanie etc.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 323 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 13:29:31
    Oferta ważna do: 2004-10-11 12:32:05
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Legionowo
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem osobą cierpliwą,odpowiedzialną, miłą i pogodną. Bardzo
    lubię dzieci i one mnie też. Jeśli chodzi o doświadczenie to przez 3
    ostatnie lata, w każde wakacje opiekowałam się moim braciszkiem
    ciotecznym.Był ze mnie zadowolony :)p.s. Jestem dyspozycyjna do końca
    września i tylko w tym terminie mogę sie zająć dzieckiem.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 321 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 13:28:53
    Oferta ważna do: 2004-11-09 12:31:46
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Nowy Sącz
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 50 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem osobą spokojną,pracowitą,bardzo lubię dzieci.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 320 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 13:22:41
    Oferta ważna do: 2004-11-10 06:36:05
[...]
    Uwagi: Jestem osobą cierpliwą i wyrozumiałą,. Interesuję się
    psychologią, turystyką górską a także informatyką.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 319 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 13:22:24
    Oferta ważna do: 2004-08-16 13:22:53
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: lubie psyi dzieci muze też
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 318 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 12:40:25
    Oferta ważna do: 2004-11-09 11:59:59
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Gliwice
    Województwo: śląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 26 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: witam mam 26 lat, posiadam doswiadczenie przy opiece jak i jako
    gosposia, jestem dyspozycyjna, bez nałogów, przepadam za maluszkami sama
    jestem juz mama.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 317 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 12:26:45
    Oferta ważna do: 2004-11-09 11:30:42
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Piaseczno i okolica
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 23 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: witam!jestem absolwentka pedagogiki (licencjat)i szukam pracy w
    charakterze opiekunki do dziecka.nie posiadam referencji poniewaz nigdy tak
    nie pracowalam, ale zajmowalam sie dziecmi rodziny i znajomych.pozdrawiam
    serdecznie Dagmara
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 316 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 11:41:12
    Oferta ważna do: 2005-02-08 09:11:35
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Nidzica
    Województwo: warmińsko-mazurskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 21 lat
    Referencje: Tak
    Mogę zamieszkać z rodziną: Tak
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Mam na imię Magda. Mieszkam w Nidzicy na mazurach. Studiuję
    zaocznie administrację. Opiekowałam się rok czasu 4-letnia dziewczynką i
    bardzo miło to wspominam, bo bardzo lubię dzieci:)
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 310 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 09:35:27
    Oferta ważna do: 2004-10-10 09:52:00
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Wrocław
    Województwo: dolnośląskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem studentką pierwszego roku na AE. Uwielbiam dzieci!
    Szybko nawiązuję kontakt z maluchem w każdym wieku. Mam ukończony kurs
    wychowawcy kolonii zakończony zdanym egzaminem. Zapraszam do skorzystania z
    mojej oferty
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 308 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 09:04:07
    Oferta ważna do: 2004-08-24 15:57:23
[...]
    Uwagi: Posiadam 2,5 roczne doświadczenie w opiece nad dziećmi w różnym
    wieku. Chciałabym podjąć pracę do maksymalnie 9-ciu godzin dziennie, na:
    Mokotowie, Ursynowie, Ochocie bądź w Centrum. Posiadam referencje.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 303 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 08:04:45
    Oferta ważna do: 2004-11-09 07:10:12
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Kraków
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 38 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: mam 38 lat.jestem w pelni dyspozycyjna.uwielbiam dzieci mam
    18-to letniego syna ktory jest niepalacy niepijacy i nie mam z nim zadnych
    problemow wychowawczych,jest to oznaka dobrego wychowania i mojego
    pozytywnego podejscia do dzieci.lubie sie z dziecmi bawic chodzic na spacery
    i umiem sluchac.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 302 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-09 00:02:47
    Oferta ważna do: 2004-11-10 11:29:40
    Wysłano odpowiedzi: 1
[...]
    Uwagi: Doświadczenie w opiece nad 2 dzieci , w sumie 3 lata. Więcej na
    mail. Najchętniej blisko centrum. Pozdrawiam
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 300 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-08 22:45:36
    Oferta ważna do: 2004-08-15 23:05:55
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Warszawa
    Województwo: mazowieckie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 19 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: lubie dzieci i kocham psy
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 299 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-08 22:37:39
    Oferta ważna do: 2004-11-09 07:54:02
[...]
    Uwagi: jestem odpowiedzialną,pełną pomysłów na wszelakie zajecia z
    dziećmi, młodą osobą, studentką drugiego roku pedagogiki, instruktorem
    HP( zajmowałam się 10 latkami i dziećmi z I klasy gimnazjum), przez dwa lata
    jako wolontariusz pracowłam z dziećmi.(pomagałam w nauce chłopcu z gimnazjum
    i 3 klasy SP).Mieszkam w Warszawie-na Bielanach(Chomiczówka)
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 298 (link do oferty)

    Użytkownik zarejestrowany: 2004-08-08 21:08:02
    Oferta ważna do: 2004-11-08 20:12:28
    Wysłano odpowiedzi: 0
    Miasto: Kraków
    Województwo: małopolskie
    Płeć: kobieta
    Wiek: 24 lat
    Referencje: Nie
    Mogę zamieszkać z rodziną: Nie
    Wymagam możliwości zamieszkania z rodziną: Nie
    Uwagi: Jestem osobą odpowiedzialną i bardzo lubie dzieci,chyba ze
    wzajemnością. Cechuje mnie cierpliwość i sumienność w wykonywaniu
    powierzonej mi pracy.
    Aktywuj swoje konto aby uzyskać resztę danych tej osoby, takich jak:
    numer telefonu, zdjęcie, CV i e-mail do tej osoby (jeśli zostały podane)
    ID oferty: 295 (link do oferty)