PracaGrupypl.praca.dyskusje1/2 etatu z dopełnieniami › 1/2 etatu z dopełnieniami
    From: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: 1/2 etatu z dopełnieniami
    Date: 4 Oct 2006 09:13:51 -0700

    witam:)
    dowiedziałam się, że praca o którą się staram (powiedzmy staram
    takie jest życie) to 1/2 etatu + dopełnienia, z tym że to nie ty
    decydujesz czy chcesz w danym tygodniu miec dopełnienia czy nie, tylko
    firma,(i mozna pracowac z 50 i wiecej godzin przy 1/2 etatu tygodniowo,
    cos mi sie tu nie zgadza.. przecież caly etat ma 40 plus minus kilka.
    na moje pytania.. jakieś wykrety od odpowiedzii, najpierw podaj twoje
    dane a potem dostaniesz umowę.. nie wiesz czy pracujesz czy nie.
    Dziwne, jak poprzednio robiłam w Worku (bo to o ta firmę chodzi.) to
    czegos takiego nie było, dlatego sie dziwie,no kasa za dopełnienia
    osobno wyplacana może być?

    pozdrawiam
    agata