-
Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe
... zrozumieć ukryty, trudny do wyrażenia wprost, interes klienta. Uprzedzanie krytyki Jeżeli sami wiemy, że popełniliśmy błąd czy zaniedbanie, spróbujmy wyjaśnić sytuację, nie czekając na reakcję po drugiej stronie. Czekanie na odbicie piłeczki przez klienta ...
-
Przejrzyj klienta, czyli jak być dobrym sprzedawcą
... , sąsiadów czy partnera. Warto obserwować, zadawać pytania i na podstawie uzyskiwanych informacji zwrotnych, korygować swoje zachowania i wypowiedzi. Działaj etycznie Podejście do klienta, zgodnie z którym sprzedawca dostosowuje przekaz do cech danej osoby, chcąc skuteczniej na nią wpływać, może się niektórym kojarzyć z manipulacją. Mniej ...
-
Kontroler jakości, inżynier jakości
... , jednak przy współpracy z innymi działami (zarządzanie jakością, sprzedaż, transport, obsługa klienta). Czym się zajmuje kontroler jakości, inżynier jakości (Zakres ... jest w języku angielskim, warto posługiwać się nim na poziomie pozwalającym zrozumieć czytany tekst. Inżynier jakości powinien rozumieć (od strony technologicznej) proces produkcji ...
Tematy: kontroler jakości, inżynier jakości -
Niełatwa sztuka komunikacji z klientem
... je osiągać. Wiedzą dokładnie, czego potrzebują i jednoznacznie to komunikują, np.: „Chcę kupić niebieską bluzkę, z krótkim rękawem, koniecznie z bawełny.”. Warto rozpoznać i zrozumieć potrzeby, jakie chcą zaspokoić przez dany produkt, a także zapamiętać je, aby móc się do nich odnieść w późniejszej wymianie zdań, np ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... zatrudniając specjalistów z tych dziedzin. Ze względu na dużą konkurencyjność na rynku, walcząc o klienta kancelarie są bardziej otwarte na negocjacje cen swoich usług. Co ... konsumentowi spójny obraz produktu i komfort w podejmowaniu decyzji zakupowych. Należy zrozumieć, że nie polega to na tworzeniu alternatywnych kanałów sprzedaży, ale próbie ...
-
Coaching: czego o nim nie wiesz?
... który jako niezaangażowany emocjonalnie w problem pracownika, patrząc z boku, potrafi pomóc zrozumieć problem. W procesie uczenia się i opanowywania nowych technik sprzedaży handlowcy powinni ... intensywnie. Ważne jest, aby forma pomocy była dobrana do potrzeb klienta, ale jestem przekonany, że najważniejsze jest podjęcie działania naprawczego i tak ...
-
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
... piątce Paula Costy i Roberta McCrae to coraz chętniej akceptowalny schemat pomagający zrozumieć środowisko pracy. Według badaczy, cechy osobowości zbliżone do lewej strony ... jest mierzalna. Po trzecie: negatywna emocjonalność Po odpowiednim nastawieniu do klienta i wyznaczeniu sobie ambitnych zadań, przyszedł czas na negatywną emocjonalność. ...
-
Wynagrodzenie stałe i zmienne. Jak określić miks płacowy dla handlowców?
... Nie bez znaczenia jest również rola sprzedażowa handlowca. Aby to lepiej zrozumieć, posłużmy się porównaniem przedstawionym w książce „Co Twój CEO powinien wiedzieć o wynagradzaniu ... do rasy „Collie” i koncentruje się głównie na jakości obsługi klienta. Przy wynagradzaniu tego rodzaju sprzedawców wybiera się „łagodniejszy” system premiowy ( ...
-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
... słowy muszą wiedzieć, czym jest rekord, model danych i schemat, oraz zrozumieć, kiedy konieczna jest migracja danych i jak szacuje się jej koszt. Powinni też ... . Marki mogą na przykład wykorzystywać dane płynące z inteligentnych urządzeń domowych klienta, aby oferować mu spersonalizowane usługi lub rekomendacje produktów. Decentralizacja: Web 3.0 ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... , pisać i zrozumieć, co się za nim kryje. Czasem też nazwa oryginalna (angielska) lepiej oddaje istotę stanowiska, a częste i powszechne jej stosowanie sprawia, że tłumaczenie polskie zostaje wyparte z naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest ...
-
Utrata pracy - jak zminimalizować ryzyko?
... czasie kryzysu - jest zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz gotowość do podjęcia nowych wyzwań. W walce o klienta niejednokrotnie potrzeba wykazać się „czymś ekstra”, tak więc dobry pracownik ... godzin pracy, czyli ponad pół etatu. W przypadku zwolnień chorobowych, aby lepiej zrozumieć pracodawcę warto sięgnąć po dane GUS, które mówią, że w 2011 ...
-
Inteligencja emocjonalna orężem pracownika
... stanowisk dedykowanych do współpracy z ludźmi, w branżach takich jak handel, obsługa klienta, prowadzenie projektów, produkcja. Zwraca się na nią uwagę również w ... również pracować nad sobą w zakresie rozwoju pewnych umiejętności. Przede wszystkim warto zrozumieć siebie – nasze pobudki, to dlaczego zachowujemy się w określony sposób, jak reagujemy ...
-
4 kroki do skutecznego autocoachingu
... tradycyjnym coachingu podczas pracy klienta z trenerem wykorzystywane są różne metody i narzędzia, co prowadzi do stworzenia indywidualnego planu działania dla klienta. W autocoachingu ... etap z powodzeniem. Myślenie pytaniami pomaga odblokować własne schematy myślowe i zrozumieć co nas powstrzymuje przed działaniem. Trzeci krok to sprecyzowanie ...
-
Rozmowa o podwyżce: jak negocjować?
... realne wyniki, które przełożyły się na sukces firmy? (np. zdobyliśmy nowego klienta lub zaproponowaliśmy nowe i skuteczne rozwiązanie dla firmowych problemów) Uzyskaliśmy awans? ... nad własnym nastawieniem. Argumenty „za” powinny wzmocnić naszą pewność siebie. Musimy też zrozumieć, że jako pracownik nie jesteśmy petentem, lecz partnerem, który za ...
-
Praca w księgowości - z czym to się je?
... obszaru (wycinka) rachunkowości spółki (zapasy, zakupy, sprzedaż), podczas gdy obsługując klienta w biurze z zasady zajmuje się całą jego działalnością (odpowiadamy za wszystkie rozliczenia). Do ... również na życie prywatne: łatwiej nam wyjaśniać sprawy z urzędami, łatwiej zrozumieć warunki kredytu czy pożyczki. Na pytanie, czy warto zostać księgowym ...
-
Dlaczego warto wybrać studia prawnicze? Perspektywy zawodowe i wynagrodzenia
... sprawie i dostrzegać związki między nimi, jak również dostrzegać słabe strony w sprawie i zbudować mocny argument na rzecz swojego klienta. Rozwiązywanie problemów: Prawnicy muszą być w stanie zrozumieć skomplikowane kwestie prawne, analizować fakty sprawy i opracować strategię działania. Jasne myślenie pod presją: Prawnicy, którzy potrafią myśleć ...
-
Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?
... jak i na świecie, traktują priorytetowo równowagę między życiem prywatnym i zawodowym. Aby lepiej zrozumieć ten ważny temat, należy zapoznać się z trzema kluczowymi pojęciami, ... Łazarskiego w Warszawie. Czynniki te powodują, że odnotowuje się niższy poziom obsługi klienta, najbardziej utalentowani i kreatywni pracownicy odchodzą do konkurencji, a w ...
-
Czy jawność wynagrodzeń zlikwiduje lukę płacową?
... płac. Jednocześnie mimo to w 4 na 15 branż (handel detaliczny i obsługa klienta, zakwaterowanie i usługi gastronomiczne, sztuka, rozrywka i rekreacja oraz transport i magazynowanie) różnice w płacach ... wynagrodzeń i skąd biorą się różnice. Inną ważną rzeczą, którą należy zrozumieć na temat przejrzystości wynagrodzeń, jest to, że pełne jej osiągnięcie ...