-
Negocjator
... , dlatego ukończenie studiów na tym kierunku będzie stanowiło przewagę nad konkurencją. Warto ukończyć także kursy z zakresu komunikacji interpersonalnej i nieustannie pogłębiać wiedzę z zakresu negocjacji, asertywności, manipulacji itp. Szczególnie ważne jest praktyczne wykorzystywanie zdobytej wiedzy w codziennych sytuacjach – nie tylko ...
Tematy: negocjator -
Skuteczne szukanie pracy przez Internet - jak się do tego zabrać?
... odbiorcy i to na całym świecie. Jest przykładem nowoczesnego narzędzia komunikacji, które nabiera w przedsiębiorstwach coraz większego znaczenia. Może zawierać ... razie potrzeby zbierz informacje na temat przedsiębiorstw, branży i zakresu działalności. 3. Zredaguj precyzyjną i kompletną ofertę z dokładnym określeniem stanowiska i przedsiębiorstwa ...
-
Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?
... rozmowy sprzedażowej. Rozmowa sprzedażowa od A do Z Rozmowa sprzedażowa to forma komunikacji, w której jedna ze stron chce przekonać drugą do zakupu ... – dobre przygotowanie do zawodu i dbałość o aktualizację wiedzy produktowej oraz tej z zakresu technik sprzedażowych. Jednak nawet najlepszym handlowcom podczas prowadzenia sprzedaży towarzyszą ...
-
Znajomość języków i kompetencje miękkie to większe szanse na awans
... relacje z klientami. Specjaliści, którzy do tej pory skoncentrowani byli tylko na swojej pracy np. informatycy, coraz częściej poszerzają swoją wiedzę z zakresu komunikacji z klientem, by ten mógł zrozumieć, jakich działań od niego potrzebują do wykonania zlecenia oraz na poszczególnych etapach przebiegu jego realizacji ...
-
Praca w branży IT: oczekiwania wobec kandydatów
... zakresu: MySQL DBA (ang. database administrator, DBA) sprawdzające kompetencje z zakresu administracji i zarządzania bazą danych. MS SQL DBA (ang. database administrator, DBA) sprawdzające kompetencje z zakresu ... i przygotowywania dokumentacji technicznej, powinien posiadać zdolność swobodnej komunikacji w w/w językach. Często wynika to ze struktury ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... najlepsi (wynagrodzenia również są odpowiednio wyższe). Pracownicy muszą posiadać dużą wiedzę z zakresu instrumentów finansowych rynku kapitałowego oraz znać panujące tam trendy ... pracy w tym dziale umiejętności to znajomość podstaw psychologii, umiejętność komunikacji i negocjacji, łatwość w nawiązywaniu kontaktów ale jednocześnie stanowczość. Należy ...
-
Kogo potrzebuje branża IT. Poznaj zawody z przyszłością
... zwykle dane czysto techniczne. Nic więc dziwnego, że eksperci w obszarze komunikacji M2M są poszukiwani. Specjalista ds. cyberzagrożeń Cyberbezpieczeństwo to zagadnienie, które stanowi języczek ... ”. Ten zawód skupia specjalistów posiadających multidyscyplinarną wiedzę z zakresu nowych technologii, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo danych ...
-
Rozwój zawodowy w czasach pracy zdalnej. Jak to pogodzić?
... nie tylko umożliwią realizację ścieżek karier funkcjonujących w firmie, ale również pomogą pracownikom zyskać cenne kompetencje. Zdalne szkolenia z zakresu zarządzania czasem pracy, priorytetyzacji zadań, komunikacji i reagowania na zmiany są niezwykle przydatne w obliczu aktualnej sytuacji, ale także pozwalają zdobyć uniwersalne i niezwykle cenne ...
-
Centra kontaktowe - sposób na rozpoczęcie kariery
... podjęciem pracy, dają wiedzę i umiejętności z zakresu psychologii, komunikacji interpersonalnej i asertywności. Wiedzę tę pogłębiają codzienne doświadczenia rozmów z klientami. Jak twierdzą konsultanci z Callflex, po paru tygodniach pracownicy często mają szansę stać się prawdziwymi ekspertami z dziedziny komunikacji, świetnie radzącymi sobie nawet ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... (np. siedziba lub oddziały za granicą, export-import), w której językiem codziennej komunikacji jest angielski. Wiele przedsiębiorstw, które działają w wymiarze krajowym, wymaga ... procesy rekrutacji przy wykorzystaniu nowoczesnych metod z zakresu HR. Odpowiada także za bieżące doradztwo z zakresu spraw personalnych dla menedżerów oraz pracowników ...
-
Niejednoznaczność roli
... zdefiniowanego zakresu obowiązków, celu czy kryteriów oceny stawianych pracownikowi zadań. Innymi słowy – występuje wtedy, gdy ... dotyczy osób rozpoczynających nową pracę – zwłaszcza, jeśli w organizacji nie ma dobrego systemu komunikacji, a pracownik nie został odpowiednio przygotowany do zajęcia stanowiska. Może skutkować kłopotami zarówno z ...
-
Dyrektor handlowy
... dzięki której chętniej będą angażować się w wypełnianie obowiązków. Dlatego szczególnie ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, otwartość na pomysły i sugestie innych, zdolność do rozpoznawania potencjału podwładnych i umiejętność jego wykorzystania. Konieczne w ... reguły powyżej 10 000 zł – wiele zależy od wielkości przedsiębiorstwa i zakresu ...
Tematy: dyrektor handlowy -
Product Manager, menedżer produktu
... ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu marketingu. Kandydat na stanowisko managera produktu powinien znać doskonale branżę oraz produkt, którym się zajmuje, mieć wszechstronną wiedzę z obszaru ryzyka, marketingu, sprzedaży czy nawet IT. Istotną kompetencją oczekiwaną od managera produktu jest zarówno umiejętność komunikacji i pracy w zespole ...
Tematy: Product Manager, menedżer produktu -
Wynagrodzenia inżynierów V 2010
... , że zdecydowanie najlepiej w maju 2010r. zarabiali inżynierowie z wykształceniem technicznym z zakresu zaawansowanych technologii. Osoby, które zdobyły dyplom na Politechnice Krakowskiej ... niewątpliwie należy brak umiejętności sprzedażowych, złe nawyki w komunikacji, bądź brak komunikacji z innymi pracownikami, a także słabe kompetencje zarządcze. ...
-
Autoprezentacja w procesie kwalifikacyjnym
... komunikacji, - Przejawiania inicjatywy, - Motywacji, - Dużej decyzyjności, - Znajomości języków obcych, - Szeroko rozumianej kreatywności. Zawartość CV Dobrze przygotowany życiorys powinien zawierać: - Dane osobowe, - Opis wykształcenia i odbytych kursów, - Chronologiczne wypunktowanie doświadczenia zawodowego wraz z opisem zakresu obowiązków ...
-
Praca w branży reklamowej
... ”), którzy kontaktują się ze zleceniodawcami, czy planerów strategicznych opracowujących strategie komunikacji dla marek, Co to jest „agencja reklamowa” W książce telefonicznej, ... nieporozumień. My skupiamy agencje typu full service, które świadczą usługi z zakresu ustalania strategii marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy ...
-
Tester oprogramowania: zawód z przyszłością?
... kompetencje jak wnikliwość, dokładność, cierpliwość oraz wiedza dziedzinowa np. z zakresu geografii, jeśli pracujemy nad oprogramowaniem do lokalizacji. Stanowisko Testera może ... spojrzenie, chęć ciągłego uczenia się, zdolność priorytetyzacji działań, umiejętność komunikacji, niezbędna w pracy zespołowej, jaką jest wytwarzanie oprogramowania, czy ...
-
Bez języków obcych czeka cię bezrobocie?
... Dodatkowe sprawdzenie służy analizie umiejętności formułowania myśli na piśmie oraz tworzenia komunikacji biznesowej. Do każdej rekrutacji warto się wcześniej przygotować. Również wtedy, ... rekruterem. Mogą one dotyczyć motywacji do wykonywania przyszłej pracy, zakresu obowiązków wykonywanych u poprzedniego pracodawcy, naszych zainteresowań, lub też ...
-
Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność
... się środowiska pracy. Na znaczeniu zyskują również kompetencje z zakresu inteligencji emocjonalnej, które pomagają odczytywać emocje współpracowników. Pracodawcy ... ogromne znaczenie ma również kultura organizacyjna, która określa preferowane formy komunikacji. Doświadczenie pokazuje, że rozmowa, choćby telefoniczna, ma korzystniejszy wpływ ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... Slogan: czy posiadamy jedno zdanie, które najlepiej określałoby naszą markę? Czy w komunikacji marki osobistej będziemy się nim posługiwać? Wygląd i zachowanie: czy strój i ... tematyką zdrowego odżywiania, aby każdego dnia dostarczać im wartościowych treści z zakresu dietetyki? Wszystko zależy od tego, jakie cele związane z obecnością w internecie ...
-
Nie tylko programiści: top 5 zawodów 2019 roku
... firm rozwija swoją działalność w sieci, tworząc nowe kanały sprzedaży i systemy komunikacji z klientami, podwykonawcami czy partnerami firmy. Nie ulega wątpliwości, że ... - szablony Numer 4 – HR Business Partner Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę z zakresu: prawa pracy, rekrutacji, szkoleń oraz rozwoju pracowników. – Prawie co druga ...
-
Czas na zmianę pracy? Dobrze to zaplanuj
... . Może bowiem okazać się, że atmosferę w firmie uda się „oczyścić” dzięki zainicjowaniu bardziej otwartej komunikacji, a aktualny pracodawca, wbrew naszym początkowym przypuszczeniom, może zagwarantować nam np. zmianę zakresu obowiązków w ramach wewnętrznej struktury tak, by lepiej odpowiadały naszym predyspozycjom i celom zawodowym – mówi Marta ...
-
Ile zarabia instruktor nauki jazdy?
... jazdy może zostać osoba nie karana za przestępstwo przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, przestępstwo wiarygodności ... zajęcia teoretyczne i praktyczne. Wykłady teoretyczne odbywane są z zakresu psychologii, metodyki nauczania, Prawa o ruchu drogowym, techniki kierowania i obsługi ...
-
Wynagrodzenia: kto w 2021 roku ma szanse na wysokie zarobki?
... , że spadek wynagrodzeń wynikał między innymi z tymczasowych obniżek poziomu płac lub zakresu godzin pracy, etatu. Część firm zamrażała również wypłaty premii i bonusów. ... usług dostarczanych w chmurze sprzyja konieczność zapewnienia wysokiej jakości infrastruktury i narzędzi do komunikacji, chociaż ten trend nie jest nowinką w branży. W 2021 roku ...
-
Jaki system wynagradzania pomoże zatrzymać kluczowych pracowników?
... powinny wzrosnąć o 4-7% - tzn. podwyżki w ujęciu procentowym powinny być blisko dwukrotnie wyższe. Eksperci firmy PayScale zwracają również uwagę na kwestię komunikacji w tym aspekcie – pracownicy opłacani powyżej rynku powinni mieć tego pełną świadomość (PayScale, 2022). Wynagrodzenie zmienne Ważnym składnikiem pakietu wynagrodzeń jest ...
-
Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?
... . W obszarze obsługi klienta analiza danych wspiera personalizację komunikacji, co znacząco podnosi poziom satysfakcji klientów. Wdrożenie ... wynagrodzenia w działach obsługi klienta i operacji różnią się w zależności od lokalizacji, doświadczenia oraz zakresu obowiązków. Doradca klienta może liczyć na propozycje wynagrodzeń od 5 500 zł brutto ...