-
Zarządca nieruchomości, administrator nieruchomości
... konkretnym obiektem (lub obiektami). Może to być zarówno osiedle mieszkaniowe, ośrodek wypoczynkowy, jak również magazyny czy hale produkcyjne – dlatego też zakres obowiązków administratora będzie różnił się w zależności od rodzaju nieruchomości, nad którą sprawuje on pieczę. Administrator nieruchomości pracujący we Wspólnocie Mieszkaniowej ...
-
Administrator sieci
... przebywała w zakładzie pracy. Dzięki temu często (pracując w formie out-sourcingu) może związać się z kilkoma Czym się zajmuje administrator sieci (Zakres obowiązków): konfiguracja sieci oraz urządzeń sieciowych dbanie o odpowiednie zapory antywirusowe zarządzanie bazą użytkowników optymalizacja rozwiązań IT zarządzanie uprawnieniami, definiowanie ...
Tematy: administrator sieci -
Dyrektor handlowy
... terenie – musi spotykać się z kontrahentami i reprezentować firmę podczas delegacji. Dyrektor handlowy podlega dyrektorowi handlowemu. Czym się zajmuje dyrektor handlowy (Zakres obowiązków): tworzenie planów i strategii sprzedażowej oraz nadzór nad ich realizacją stymulowanie wyników sprzedaży tworzenie zespołu – rekrutacja i szkolenia pracowników ...
Tematy: dyrektor handlowy -
Dyrektor sprzedaży, Sales Director
... podwładnymi przedstawiciele handlowi, regionalni kierownicy sprzedaży, Key Account menedżerowie. Czym się zajmuje dyrektor sprzedaży, Sales Director (Zakres obowiązków): opracowywanie i podejmowanie działań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży organizowanie pracy przedstawicieli handlowych pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktu/usługi ...
Tematy: dyrektor sprzedaży, Sales Director -
Sales Manager, kierownik sprzedaży
... pracy jest biuro (praca przed komputerem), jednak jej elementem są częste wyjazdy służbowe. Czym się zajmuje Sales Manager, kierownik sprzedaży (Zakres obowiązków): zarządzanie podległym zespołem pracowników, ocenianie ich oraz motywowanie do pracy tworzenie i weryfikowanie planów sprzedażowych tworzenie strategii sprzedażowej monitorowanie rynku ...
Tematy: Sales Manager, kierownik sprzedaży -
Praca tymczasowa w okresie wakacyjnym
... jaki sposób przetrwać czas urlopów pracowniczych bez obniżania wydajności przedsiębiorstwa i związanych z tym strat finansowych. Odpowiedzią na potrzeby pracodawców jest sektor pracy tymczasowej, który ... być dyskryminowany ze względu na formę zatrudnienia, a jeśli jego kwalifikacje, zakres obowiązków i staż pracy jest taki sam jak pracownika stałego, ...
-
Własna Firma - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej
... dla których pracownicy zmieniają miejsce pracy. W związku z tym określ dokładnie kompetencje, zakres prac wymaganych od każdego członka zespołu pracowniczego oraz odpowiedzialność za ... podobną usługę. Wynika ona z faktu, iż faktor przejmuje na siebie ryzyko strat, jeżeli wierzytelności nie odbierze od dłużników firmy. Bank z reguły nie oferuje ...
-
Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?
Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule przedstawiamy strategie, jakie mogą pomóc prawnikom poradzić sobie z wyzwaniami na drodze do osiągnięcia optymalnego ...